miasto / przejażdżka

Dystans całkowity:19163.53 km (w terenie 629.18 km; 3.28%)

Po wczorajszym trochę mnie

Sobota, 20 grudnia 2008 · dodano: 20.12.2008 | Komentarze 3

Po wczorajszym trochę mnie gardło chwyciło, ale mówią, że klina trzeba klinem, więc wyskoczyłem około południa na krótką przejażdżkę do toru, znowu do toru...
Mokro na ulicach, śnieg na trawie, ale temp. na plusie. Spory wiatr. Tyle.

Warunki bojowe dzisiaj były. Pogoda

Piątek, 19 grudnia 2008 · dodano: 19.12.2008 | Komentarze 5

Warunki bojowe dzisiaj były. Pogoda pogodą, ale ja dawno nie zafundowałem sobie takiej rzeźni ;). Ale po kolei...
Wyjechałem z domku trochę po południu z zamiarem dotarcia do pracy nieco wcześniej i zrobienia sobie zakupów w Galerii Krakowskiej (nie można się zbytnio wyłamywać ;).
Miałem trochę czasu na pojeżdżenie, więc ubrałem się porządnie - w końcu za oknem śnieg z deszczem - i wyruszyłem. Nieprzemakalne spodnie - OK, ale polar oblepił się błyskawicznie śniegiem i musiałem ubrać nieprzemakalną kurtkę zmyślnie ukrytą w plecaku. Niestety, do strząśnięcia śniegu nie ściągnąłem rękawiczek i przemoczyłem je całe na dzieńdobry. Minąłem Zakrzówek i w lewo do alejki w stronę Tyńca. Na początku alejki pan z pieskiem zapytał: 'obowiązek czy przyjemność?', więc chyba wyglądałem ciekawie. Zresztą, było tak:

Uśmiechnięty odpowiedziałem szczerze: 'przyjemność!'
A tak wyglądał dzisiaj tor kajakowy przy Kolnej:

Potem było już tylko gorzej. Zaczęły przemakać mi buty, hmmm fakt, że takie na lato... Najpierw buty, a potem do samych skarpetek. W okolicach Wawelu czułem już przelewającą się w środku wodę ;). A sam Wawel, nie powiem, wyglądał fajnie:

Do pracy przyjechałem z totalnie przemarzniętymi dłońmi i stopami (skarpetki wykręcałem nad umywalką ;). No i problem: jak teraz wyjść. Na szczęście miałem tam zapasowe buty, wprawdzie letnie, z otworami, ale zawsze coś! Po namyśle zamiast skarpetek założyłem zapasowe rękawiczki z polara ;)

Trochę za krótkie, ale całkiem dobrze robiły za skarpety. Zakupy w Galerii poszły świetnie! Oczywiście skarpetki też kupiłem ;).
Brzmi to jakbym był trochę nawalony, ale tak naprawdę zabawa była przednia!!
Do domku wróciłem po 21.00, w butach pożyczonych od Taty, którego w tak zwanym międzyczasie odwiedziłem. Cała reszta ekwipunku wyschła elegancko na kaloryferach w pracy. Co za dzień! Jednak rower rządzi! ;)
A, no i Kraków nocą:

Fajnie ruszone, co? ;)
(Kross)

Najpierw praca, a potem trochę

Środa, 17 grudnia 2008 · dodano: 17.12.2008 | Komentarze 5

Najpierw praca, a potem trochę kręcenia przez Kraków w kierunku domu. Miałem po prostu wrócić 'trochę dookoła', ale stwierdziłem, że ciepło (chyba z 7*), akurat przestało padać i może wykorzystam te 2 godzinki do zmroku. Szybka decyzja - wracam do domu zostawić plecak i tak odciążony do toru kajakowego, gdzie zrobiłem kilka zdjęć:

Tak, tak, to ten sam 'głaz' przy torze, który ostatnio uwiecznił Robin ;). A na zdjęciu po prawej widać nawet (fakt, trochę niewyraźnie ;) klasztor na Bielanach.
No i jeszcze dwa:
1) tor kajakowy bez kajaków ;)
2) roboty przy Kolnej trwają

Fajnie się jeździło wzdłuż alejki, zaliczyłem parę rundek i było dobrze.
A no i bym zapomniał - wracając z pracy do domu wszedłem trochę za ostro w zakręt i koła ślizgnęły się jak na oleju. Rower się mocno położył, a ja straciłem równowagę, ale 'upadając' podparłem się prawym butem i - ku mojemu zaskoczeniu - but też się ślizgnął, ale tak szczęśliwie, że miałem dodatkowy punkt podparcia i przejechałem tak chyba kilka metrów. Siodełko trochę wbiło mi się w tyłek ;), ale nic się nie stało i nawet nie zaliczyłem gleby. Tylko pani przechodząca obok patrzyła takim zaniepokojonym wzrokiem w stylu: 'eee, co się dzieje?' ;). Ślisko, trzeba uważać! ;)

Praca. Z powrotem wracam do

Wtorek, 16 grudnia 2008 · dodano: 16.12.2008 | Komentarze 4

Praca. Z powrotem wracam do domku przed 22.00 i myślę sobie: a myknę sobie jeszcze po mieście, bo jakoś mi się jeździć chce ;). I fajnie było! Krótko, ale fajnie. Nadrobiłem jakieś 7 km i nawet spotkałem moją żonę ;). Serio, akurat jechała z siostrą na zakupy do Tesco, późną porą... Pogadaliśmy, fajnie było ;)

Z rana zimno było! Przejazd

Niedziela, 14 grudnia 2008 · dodano: 14.12.2008 | Komentarze 4

Z rana zimno było! Przejazd po Krakowie nudny ;).
Po południu krótki wypad na Zakrzówek i 'przylegające' łąki, na których zakopałem się w jakimś syfie. W sumie OK, chociaż powinienem był wziąć Jagiego, bo tak tylko usyfiłem Treka, a w takim terenie (w stylu: na placu budowy) różnicy wielkiej nie ma. No, może musiałbym sobie darować strome podjazdy na skałkach (Jagi nie zrzuca na małą tarczę z przodu).
Kilka zdjęć:
Widok na Bielany i uwalone koło ;):

Dalej Zakrzówek:

Widok z Zakrzówka na Kraków i trochę w dół ;):

Ostatnie zdjęcia to słoneczko zachodzące nad jednostką wojskową w Pychowicach:

Jak widać więcej fotografowałem niż jeździłem. Zawsze po czymś takim mam lekkiego kaca ;)
1) Kross: 9.76
2) Trek: 20.1

Do centrum i z centrum.

Czwartek, 11 grudnia 2008 · dodano: 11.12.2008 | Komentarze 0

Do centrum i z centrum. Miałem się wybrać MPK, ale jednak bike zwyciężył :)

Z rana do pracy, potem

Środa, 10 grudnia 2008 · dodano: 10.12.2008 | Komentarze 2

Z rana do pracy, potem szybko z powrotem, przeskok na mtb i przez Zakrzówek na choćby jedną rundkę w kultowym Lasku Wolskim. W międzyczasie nie zauważyłem telefonu i sms-a od Robina, ale spotkałem się z nim przy Tynieckiej. Akurat tak stałem i zastanawiałem się czy ma jeszcze sens dzwonić... czy może już nie... I nadjechał, z lewej ;). Robin, pozdrawiam Cię!
Oczywiście jak zwykle nie pojeździliśmy wspólnie... To już chyba tradycja ;)
W Lasku dużo lepiej niż w poniedziałek - błotka niedużo i takie już podsychające. Mlaskało z radością na powitanie oponki Bontrager XR ;). Temp. 3*-1*C.
1) Kross: 16.88
2) Trek: 27.6

Do pracy i z pracy

Wtorek, 9 grudnia 2008 · dodano: 09.12.2008 | Komentarze 3

Do pracy i z pracy z małym okładem w tamtą stronę - znów zobaczyłem Tyniec, tor kajakowy i alejkę. Wieczorkiem temperaturka spadła poniżej zera i zrobiło się zimno...
A tak w ogóle to dystans porównywalny z wczorajszym, a czas - jakże inny ;). Jakbym nie zaczął śmigać tyle w terenie (dosyć ciężkim, dodajmy), to nabiłbym od sierpnia pewnie z tysiąc czy dwa więcej. Dzisiaj wyliczyłem, że jeśli w grudniu machnę 750 km, to mi wyjdzie w roku okrągłe 10 000. Chyba się skuszę, bo w przyszłym roku przewiduję lekki spadek, właśnie ze względu na zajawkę 'terenową'.
(Kross)

Niespodziewanie wolne przedpołudnie i szybki

Czwartek, 4 grudnia 2008 · dodano: 04.12.2008 | Komentarze 2

Niespodziewanie wolne przedpołudnie i szybki wypad na krakowski Zakrzówek.
W pierwszej chwili chciałem zaszaleć na asfalcie (w końcu niedawno padało), ale... jakoś nie miałem ochoty. Ja już chyba zupełnie przestałem asfalt lubić... Kto by pomyślał jeszcze kilka miesięcy temu, kiedy omijałem teren z daleka!
A dzisiaj fajnie było! Temp. 5-7*, mokro, ale na samym Zakrzówku w większości bez błotka. To są dobre traski, bo kamieniste lub w lesie i jakoś się w porze deszczowej trzymają. Szkoda, że takie krótkie i trzeba w kółko jeździć :(
Kilka zdjęć:

____
No a że za długo rano pojeździłem i już bym nie zdążył MPK, musiałem jeszcze do pracy i z pracy (późną nocą) na bike'u.
Czyli:
1) Trek 21.6 km
2) Kross 20.71 km

Dzień w centrum - sporo

Wtorek, 2 grudnia 2008 · dodano: 02.12.2008 | Komentarze 0

Dzień w centrum - sporo kręcenia się w okolicach Dworca i Ronda Mogilskiego, kawałek po alejce. Jednym słowem - nuda ;)