Kwiecień, 2009

Transport

Czwartek, 30 kwietnia 2009 · dodano: 30.04.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj praca czyli miasto, potem odwiedziny u Taty w centrum, powrót do domu na Ruczaj, a potem jeszcze na działkę pod Kopcem Kościuszki. W sumie trochę wyszło i zrobiło za rozruszanie nóg po wczorajszych podjazdach.
Swoją drogą wczoraj wieczorem i dzisiaj po wstaniu czułem trochę nogi, ale już koło południa ładnie się rozkręciłem :).

Z Shemem po Lasku Wolskim

Środa, 29 kwietnia 2009 · dodano: 29.04.2009 | Komentarze 2

Najpierw z rana zawiozłem się na Treku do serwisu, gdzie przycięli mi rurę sterową, odwrócili mostek na minus i zmienili kierę oraz gripy. Po południu przetestować nowy kokpit w Lasku Wolskim, z Shemem. Najpierw myknęliśmy moją traską LW1 (10 km po Lasku), a potem zachciało mi się zawalczyć z podjazdem. Trochę mieliśmy już nogi przymulone, ale i tak pobiłem swój poprzedni rekord (na zimówce jeszcze). Mój nowy czas podjazdu pod zoo:
00:07:08 :)
No i tyle. Fajnie się z Shemem jeździło. I nawet się nie wyglebiłem w spd-ach, co trzeba koniecznie odnotować ;).

Kategoria zoo 1.9, teren

Praca czyli miasto

Środa, 29 kwietnia 2009 · dodano: 29.04.2009 | Komentarze 0

Tyle. ;)

Chociaż tyle :)

Wtorek, 28 kwietnia 2009 · dodano: 28.04.2009 | Komentarze 0

Po trzech dniach wyjazdu bez roweru, trafił się dzień 'nierowerowy', którym w zasadzie niezmiennie jest wtorek... Chociaż tyle, że pracę i inne sprawy załatwiałem dzisiaj 'w siodle' ;). Samo centrum miasta... ale powrót dobry, bo nocą, kiedy ulice świecą pustkami :)

Niemrawo po mieście

Piątek, 24 kwietnia 2009 · dodano: 24.04.2009 | Komentarze 2

Mucha w smole wyruszyła dzisiaj na drugi rejs, tym razem po mieście...
Wrażenia podobne jak rano, z tym, że teren jednak był ciekawszy. Ale przynajmniej teraz jeździłem bez SPD-ów i udało się bez gleb :). A w ogóle, to byłem w pracy.
Jutro wyjeżdżam na trzy dni BEZ ROWERU :(
Kondolencje przyjmuję pocztą pantoflową ;)

Niemrawo w terenie

Piątek, 24 kwietnia 2009 · dodano: 24.04.2009 | Komentarze 0

Entuzjazm miałem (zwłaszcza, że przede mną kilka dni 'nierowerowych'), ale jak się okazało współpraca woli z ciałem i psychiką jakaś kiepska była ;). Miało być dalej i szybciej, ale nie było ;). Niemrawo pokręciłem przez Zakrzówek i Lasek Wolski w okolice Kryspinowa, Cholerzyna i Balic. Sporo płaskich, ale i piaszczystych polnych ścieżek, wyczuwanie nowych tras... (niczego ciekawego nie znalazłem :( ). No i oczywiście dwie gleby przy 0 km/h... Standard ;)

Kategoria teren

Regeneracyjny lajcik

Czwartek, 23 kwietnia 2009 · dodano: 23.04.2009 | Komentarze 0

Wczoraj było trochę kręcenia pod górkę w terenie, więc dzisiaj postanowiłem spokojnie rozprostować trochę 'stężałe' nogi. W sumie kręciło się dosyć lekko, chociaż trochę wiało.
Alejka do Tyńca, pętelka na alejce, powrót Tyniecką, na której chyba z 5 razy wyprzedzał mnie pan zbierający worki ze śmieciami...
Tym razem patrzyłem tylko na stoper, żeby wyszło 1.5 h... Prawie się udało ;)
A na alejce trenował jeszcze jakiś kolo ubrany na żółto, na białej szosówce bodajże Merida. Pozdrawiam!

Z Shemem na południe

Środa, 22 kwietnia 2009 · dodano: 23.04.2009 | Komentarze 3

No właśnie... Wystartowaliśmy z Shemem po 14.30 ze Skotnik i mieliśmy wielkie plany: Las Bronaczowa, Sułkowice, Lanckorona...
Początek zgodnie z planem. Las Bronaczowa trochę obczajony, więc nie było problemów. Za to dalej... hmmm... mimo mapy gubiliśmy niebieski szlak. W sumie dotarliśmy tylko do Pasma Bukowca i tam się trochę pokręciliśmy. Powrót mniej lub bardziej tą samą trasą.
Ogólnie - mimo licznych przestojów z mapą w ręku ;) - było super! Sporo bardzo porządnych podjazdów (czuję w nogach ;), kilka pięknych zjazdów... Tereny super, bo już jakby górskie, tylko trzeba wyczaić porządną trasę (część tego niebieskiego to głębokie koleiny, niezbyt przyjazne bikerom).
Miejscami trochę błota, które Shem dzielnie pokonywał (chociaż nie powiem, żeby się nie ubrudził ;), a ja... cóż, szukałem 'rozwiązań alternatywnych', bo perspektywa utknięcia w spd-ach, z których ciągle niezbyt pewnie się wypinam trochę mnie przerażała ;). Zresztą faktycznie zaliczyłem dwie gleby, niezbyt zresztą efektowne, za to jedna o tyle efektywna, że przytarłem i trochę stłukłem sobie lewe kolano ;)
Temp. od 18* do 10* wieczorem. Wróciliśmy po zmroku.
Kilka zdjęć:
1) Shem ląduje
2) gdzie jest ten szlak???
3) już zgubieni, chociaż jeszcze nie do końca świadomi

4) Shem fotografuje...
5) ... to
6) widok na południe na góry

No i jeszcze fotki ze mną w roli głównej...
Tu próbowałem ominąć bagno, skuteczność 70%, bo uwaliłem buty ;) :

A to już w Paśmie Bukowca:

Kategoria teren, w grupie

Praca

Środa, 22 kwietnia 2009 · dodano: 23.04.2009 | Komentarze 0

Tym przejazdem rozpocząłem mój rowerowy dzień. Jak zwykle, przez Zakrzówek i Most Grunwaldzki, dalej alejką do Mostu Kotlarskiego, i odbijam w lewo, żeby wylądować w końcu w oklicach Dworca Głównego. Powrót popołudniu i szybka zamiana rowerów... ale o tym w następnym wpisie...

Praca z wkomponowanym treningiem

Wtorek, 21 kwietnia 2009 · dodano: 22.04.2009 | Komentarze 2

Wtorek to ciężki dzień, nie-rowerowy. Jedyną szansą na krótki chociażby trening był przejazd do pracy. W sumie rano wyciągnąłem godzinkę (alejka do toru kajakowego), a powrót już tylko przez miasto, ale za to puste (około 23.00). Ciuchy rowerowe, tylko kilka klamotów w plecaczku. Niezbędne minimum wyszło dosyć solidnie :).