Niespodziewanie wolne przedpołudnie i szybki

Czwartek, 4 grudnia 2008 · dodano: 04.12.2008 | Komentarze 2

Niespodziewanie wolne przedpołudnie i szybki wypad na krakowski Zakrzówek.
W pierwszej chwili chciałem zaszaleć na asfalcie (w końcu niedawno padało), ale... jakoś nie miałem ochoty. Ja już chyba zupełnie przestałem asfalt lubić... Kto by pomyślał jeszcze kilka miesięcy temu, kiedy omijałem teren z daleka!
A dzisiaj fajnie było! Temp. 5-7*, mokro, ale na samym Zakrzówku w większości bez błotka. To są dobre traski, bo kamieniste lub w lesie i jakoś się w porze deszczowej trzymają. Szkoda, że takie krótkie i trzeba w kółko jeździć :(
Kilka zdjęć:

____
No a że za długo rano pojeździłem i już bym nie zdążył MPK, musiałem jeszcze do pracy i z pracy (późną nocą) na bike'u.
Czyli:
1) Trek 21.6 km
2) Kross 20.71 km

| 11:44 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj Właśnie widzę, że jeździsz porządnie w grudniu! A Zakrzówek faktycznie jest 'jedyny w swoim rodzaju' ;)
| 22:23 czwartek, 4 grudnia 2008 | linkuj Jaki widoczek ten z przepaścią jest po prostu świetny muszę tam pojechać! Ja dziś trzy razy tor:-) Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stpog