Nie mogę się pożegnać z zimą ;)

Wtorek, 31 marca 2009 · dodano: 01.04.2009 | Komentarze 2

Podejrzewam, że coś jest ze mną nie tak - temperatury coraz wyższe, a ja jeżdżę ciągle w zimowych... Do pracy wyruszyłem po 7.00, kiedy było 5*C, a wracałem po 21.00, kiedy było... 5*C... Widocznie tak bardzo kocham zimę (tylko o tym nie wiem).
Ubrałem się 'na rowerowo', bo w 4-godzinnej przerwie miałem sobie wyskoczyć na północ Krakowa, ale... cóż, poczułem się 'chorobowo' i zmiękłem ;).
Dzisiaj (środa) jeszcze bardziej nieciekawie, zostałem w domu z nadzieją, że nie rozłożę się na dłużej i nie stracę pięknych dni. Ech, dzisiaj chyba najpiękniejszy dzień od pół roku czy coś w tym stylu.
Od kawałów primaaprilisowych się powstrzymam, bo jest ich na BS wystarczająco dużo.
Z całą pewnością kawałem nie jest, że mam już SPD + butki, a nawet fajny uchwyt na bidon do Treka. Jak się nie rozłożę, to w piątek startuję na serio z terenem :) :) :).
A w ogóle, to dzisiaj 1 kwietnia upływa rok mojej obecności na BS. Super serwis!