Centrum, lajt; Gorzków, F1

Środa, 9 listopada 2011 · dodano: 09.11.2011 | Komentarze 0

1. lajt - 0:30, do pracy rano
2. F1 - 3:01, przez miasto do Swoszowic i dalej już moja ulubiona ostatnio trasa: Ochojno, Podstolice, Siercza, Koźmice Wlk, Gorzków - powrót podobnie, ze skrótem przez Golkowice.
HRZ 2/3 - 1:45
HRZ 4/5a - 1:05
HR 141/168, 1651 kcal
Średnia kiepska, ale w całości jest ponad godzinę jazdy przez centrum, w tym sporo po chodnikach, bo nie miałem koncepcji jak dojechać od dworca do swoszowic ;). za to Vmax bardzo dobra, he, he, nie wiem czy to nie mój rekord...
Pod gorę oczywiście ogień, chociaż dzisiaj nie trzeba było dużo - z łatwością wskakiwałem na wysokie obroty i wręcz musiałem się hamować, żeby nie męczyć powyżej LT :). Kupiłem sobie buty do jazdy zimowej, nie rowerowe - ot, ciepłe, choć badziewne, bo nie przewiewne, buty ponad kostkę. Strasznie wielkie i szerokie, więc kiepsko się jeździ, ale mam już dosyć tego przemarzania stóp, a to przecież dopiero początek listopada.
No, ma się od jutra ochłodzić. Dzisiaj pięknie i ciepło, ale po zmroku temperatura gwałtownie siadła ;)