Centrum; lajt

Piątek, 29 października 2010 · dodano: 30.10.2010 | Komentarze 2

Do pracy i z powrotem, a po drodze krążenie po mieście.
Kilka dni przed czasem rozpocząłem dwutygodniową przerwę w treningach. Ciągle czuję się zmęczony trenowaniem i nie ma sensu tego ciągnąć. Przerwa potrwa być może nawet dłużej, ale nie będzie całkowitym pożegnaniem się z rowerem, bo do pracy i po mieście i tak jeździł będę. Tyle, że spokojnie, na luzaku, bez pulsometru.
Trochę szkoda, bo pogoda piękna, ale odpocząć trzeba. Nawet na spokojne wycieczki się nie decyduję, bo koniec sezonu nic mi już nie da na kolejny, a przerwa być musi. Inaczej nie wytrzymam następnego sezonu, który planuję rozpocząć już w połowie listopada. Ile będzie w nim na początku roweru, a ile innych sportów - zobaczymy. Nastawienie - pozytywne :)
Wreszcie uporałem się chyba z 'kapciami' - kolejna dętka się trzyma, a mnie udało się znaleźć czas i naprawić cztery przebite. Na pewien czas będzie spokój :)
Co ciekawe, przebicia były w różnych miejscach, więc chyba jednak miałem pecha i załapałem się na trzy różne kawałki szkła w ciągu tygodnia...

| 13:38 czwartek, 4 listopada 2010 | linkuj Myślę, że to też. Faktycznie od długiego czasu zero terenu (mtb czeka na remonty pomaratonowe), ale zazwyczaj nie miałem problemów z nudą treningową. Pewnie nałożyło się kilka czynników. Inna sprawa, że zdecydowanie chcę mieć przerwę w trenowaniu. Pozdrawiam! :)
jacekddd
| 21:12 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj A może odczucie zmęczenia sezonem wywołane jest zmianą profilu jazdy na większą ilość asfaltu i przez to mniej ciekawymi, inspirującymi trasami?

Jacek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwils