Liszki; E2

Środa, 13 października 2010 · dodano: 13.10.2010 | Komentarze 2

1. lajt - do pracy, 0:31
2. E2, w tym HRZ 2 - 1:28, HR 131/148
Powrót z pracy między 13 a 15, cieplutko, słoneczko przygrzewa :). Przez bulwary, Księcia Józefa, Kryspinów, Budzyń, Cholerzyn, Liszki, Piekary, Kolną, Skotniki. Bardzo przyjemny trening. A jednocześnie naprawdę czuję, że tak fizycznie, jak psychicznie odpoczywam po sezonie. Super się czuję :)
Wczoraj zrezygnowałem z bike'a na rzecz mpk i samochodu, bo coś mnie choróbsko próbowało dopaść. Dzisiaj już lepiej i mam nadzieję, że po problemie. Tyle, że treningi mogą się na kilka dni zawiesić - brak czasu, potem wyjazd, potem jakaś impreza u znajomych... Trochę tego za dużo na raz. No, zobaczymy.

| 10:29 czwartek, 14 października 2010 | linkuj Takie życie, co robić? Na szczęście do końca stycznia plany mam skromne. Mam nadzieję, że od lutego uda się zaszaleć. Też pozdrawiam!
| 18:54 środa, 13 października 2010 | linkuj Nie ma jakoś czasu tej jesieni na jazdy, choć pogoda jest! Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa terst