• Sprzęt Trek

Lasek Wolski

Poniedziałek, 30 listopada 2009 · dodano: 30.11.2009 | Komentarze 3

Pierwszy od dawna naprawdę solidny trening typu XC w Lasku Wolskim :). Generalnie sucho, miejscami trochę wilgotno, błotko sporadycznie i można je ominąć 'suchym kołem'. Temperatura rozpieszczała - 17*C, a to już prawie grudzień! Rewelacja :). Oby tak dalej. Vmax też mi fajna wyszła na zjeździe (asfalt) z Kopca Kościuszki. Zaliczyłem nawet dwie czasówki, w tym moją ukochaną LW1, z niezłym wynikiem. Chociaż szybko nachodzące zmęczenie pokazuje, że forma lekko spadła...
Poniżej kilka poglądowych zdjęć:

Niebieski szlak rowerowy w Lasku Wolskim © bananafrog

Trek w Lasku Wolskim © bananafrog

Niebieski szlak w Lasku Wolskim - już prawie pod zoo © bananafrog

Trochę błotka na szlaku żółtym w Lasku Wolskim © bananafrog

Trek i bananafrog w Lasku Wolskim © bananafrog

Jesienny Lasek Wolski © bananafrog

A oto pompka, którą dostałem od Żony na urodziny :). Musi mnie bardzo kochać...
Pompka urodzinowa ;) © bananafrog

Kategoria teren

| 16:50 środa, 2 grudnia 2009 | linkuj JPbike, shem - dzięki za życzenia! Lasek Wolski to najlepsze miejsce, jakie znam.
shem - prezent super, już sprawdzony, właśnie przed tym treningiem w Lasku :)
| 21:54 poniedziałek, 30 listopada 2009 | linkuj Życzenia już dostałeś, więc napiszę tylko że w Lesie Wolskim jest po prostu super :-)
A prezent to jak widzę strzał w 10.
Pozdrower
JPbike
| 17:57 poniedziałek, 30 listopada 2009 | linkuj Urodziny ? To w takim razie Wszystkiego Najlepszego :)
No i bardzo dobrze trenujesz po Lasku Wolskim.
Pozdrawiam :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pokoj