Centrum ponownie

Piątek, 27 listopada 2009 · dodano: 27.11.2009 | Komentarze 4

Już mam trochę dość tej samej trasy: Grota-Roweckiego, w lewo na światłach, Zakrzówek, Pychowice, alejka... itd., itp. Z drugiej strony znowu robię przyzwoite dystanse, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę porę roku, a szczególnie noworodka w domu. Jak nie ma czasu na trening, dobrze jest móc chociaż wsiąść na bike'a jak na środek transportu. Jak będzie więcej czasu na treningi, to ograniczę dojazdy do pracy. Póki co, nie wypada narzekać. Może tylko na to, że planowałem wyskoczyć jutro z Zielonymi na niedługą wycieczkę, ale Tata przyjeżdża zobaczyć Małego i nici. Z drugiej strony, oczywiście fajnie :)
Dobra, koniec. To nie pamiętnik, tylko... blog? ;)

| 16:04 poniedziałek, 30 listopada 2009 | linkuj Wow! Dzięki, shem. Nawet nie pamiętam, żebym umieszczał w sieci takie osobiste szczegóły ;). Dzisiaj, w dzisiejszym wpisie (poniedziałek) zdradziłem się na bikestats.
| 14:02 poniedziałek, 30 listopada 2009 | linkuj Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo zdrowia i dużo nowych części rowerowych!
Wszedłem na forumrowerowe.org i przypadkiem się dowiedziałem że bananafrog ma dziś urodziny ;-)
Pozdrawiam
| 18:12 sobota, 28 listopada 2009 | linkuj No fakt, nie narzekam. Zwłaszcza, że stosunek km do czasu jest inny z akcentem na teren.
| 21:35 piątek, 27 listopada 2009 | linkuj I tak piękny dystans, zrobiłeś w 2008 więc teraz należy Ci się odpoczynek 8000 km i więcej :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atego