Trening

Niedziela, 8 marca 2009 · dodano: 08.03.2009 | Komentarze 3

Po trzech dniach przerwy (brak czasu i jakiś taki niewyraźny byłem ;), krótki trening, w tym:

TS/A/WM: TRP 33.53, STP 1:19:54 (1:22), AVS 25.14
drogi mokre, i podsychające; wiatr mocny - 'tam' w twarz, 'powrót' w plecy

W czasie rozgrzewki do Mostu Zwierzynieckiego, w Pychowicach minąłem się z Shemem z BS. Biorąc pod uwagę gdzie obaj mieszkamy, dziwię się, że nie spotykamy się kilka razy w miesiącu...
A w ogóle to coś czuję, że na gardło mi ten trening nie pomógł... ;)

Kategoria TS/A/WM

| 15:23 poniedziałek, 9 marca 2009 | linkuj Ja byłem pewny, że to Ty kiedy już totalnie się mijaliśmy, więc trochę późno, a droga tam jest średnio przyjazna jak chodzi o postoje... No i pewnie refleks mam jaki mam ;). Następnym razem!
| 12:08 poniedziałek, 9 marca 2009 | linkuj W Pychowicach widziałem tylko jednego bikera :-)
Trzeba było krzyknąć, to byśmy chociaż chwilę pogadali, ja niestety Cię nie poznałem, chyba za bardzo się na jeździe koncentruje. Pozdro
| 20:59 niedziela, 8 marca 2009 | linkuj Trening to podstawa! Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miesc