Praca i trening

Środa, 4 marca 2009 · dodano: 04.03.2009 | Komentarze 4

Dzisiaj do pracy na bike'u, więc po pracy trening bez zbędnego powrotu do domu. Miało być około dwóch godzin spokojnego kręcenia, ale pogoda dopisała i wyszło trochę więcej:
dom - centrum - Salwator - Bielany - Kryspinów - Budzyń - Cholerzyn - Morawica - Chrosna - Brzoskwinia - Baczyn - Frywałd - Sanka - Rybna - Przeginia Duchowna - Przeginia Narodowa - Czernichów - Wołowice - Dąbrowa Szlachecka - Rączna - Piekary - Most Zwierzyniecki - Pychowice - dom
Na alejce wzdłuż Księcia Józefa (którą zresztą jechałem po raz pierwszy w życiu) minąłem bikera i zaraz zorientowałem się, że to Vol7 z BS. Faktycznie, trudno nie rozpoznać zielonego Magnusa...
Mając w planie zdecydowanie spokojny trening, postanowiłem pojeździć nieco inaczej niż zwykle i wybierałem nietypowe dla mnie szosy, chociaż oczywiście w znanym rejonie. Fajnie było co chwilę myśleć: "a, to tu jestem!", "to jest to skrzyżowanie, na którym zawsze jadę prosto", etc... ;)
Rano delikatnie kropiło, ale po południu było zarąbiście pogodnie i ciepło, na pewno kilkanaście *C. Fajnie też było widzieć, jak w wyżej położonych miejscowościach śnieg przykrywa nadal całe olbrzymie połacie. A po stromych drogach, np. z Chrosnej do Brzoskwini, płyną strumyki... Lasy Tenczyńskie ciągle w śniegu i lodzie. Na porządne XCM trzeba będzie jeszcze poczekać...