Dzisiaj trasa: dom - Tyniec

Poniedziałek, 29 grudnia 2008 · dodano: 29.12.2008 | Komentarze 5

Dzisiaj trasa: dom - Tyniec - Skawina - Borek Szlachecki - Zelczyna - Facimiech - Wielkie Drogi - Paszkówka - Sosnowice - Facimiech - Zelczyna - Borek Szlachecki - Skawina - Tyniec - dom.
Trochę śniegu na trawie, drogi czyste i suche, temp. kilka stopnie na minusie, pod koniec wyskoczyło słoneczko. Z powrotem wiatr w twarz, ale nie bardzo silny.
No i kilka zdjątek:
1) wreszcie remontują tragiczną drogę w Skotnikach
2) i 3) Tyniec

4) Paszkówka i sympatyczny pałacyk prosto z bajki

5), 6), 7) Sosnowice i nieco dziwny kościółek na szlaku architektury drewnianej

No i 8) Tyniec po raz drugi - tu też walnęli słup ;)

Nie udało nam się zgadać z Robinem, ale przypadkiem spotkaliśmy się przy torze kajakowym i śmignęliśmy razem do Pychowic.
A tak w ogóle to chyba sobie uzupełnię na BS pierwsze miesiące 2008, to będzie widać, że (prawie) wyciągnąłem 10000 w tym roku. Na ten moment brakuje mi około 30 km. Da się zrobić ;).
(Kross)

Kategoria wycieczka

| 20:24 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj He, he, Shem, to było takie proste (F5), dzięki!
Fakt, że ta ulica w Skotnikach to jakieś muzeum asfaltu ;)
| 20:18 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj bananafrog naciśnij F5 to strona się odświeży i zobaczysz uaktualniony buton.
A swoją drogą ta ulica w Skotnikach nigdy nie zostanie wyremontowana bo to "pokazowa ulica drogowców" ;-) Są na niej wszystkie możliwe rodzaje dziur, łat i rodzajów asfaltu i to prawie na całej długości.
Pozdro
| 18:19 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Robin - już dodałem, tylko button się jeszcze nie uaktualnił. Jak spojrzałem do różnych zapisków, to nawet sporo udało mi się precyzyjnie odtworzyć. Reszta na bank była po mieście i przyjąłem po jakieś 30 km tu i tam ;).
Vanhelsing - dzięki! Chociaż na dzisiaj jeszcze najwyraźniej brakuje mi 10 km...;)
vanhelsing
| 17:22 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj kolejny z 10 tysiakami ;) pogratulować :)
| 16:34 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Oczywiście, że dodaj będę znał osobiście 1 Gościa z BS, który przejechał 10k w roku :-) Pozdrawiam i dzięki za te 6 km wspólnego kręcenia :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic