Nawet nie wiedziałem, że Wigilia

Środa, 24 grudnia 2008 · dodano: 24.12.2008 | Komentarze 3

Nawet nie wiedziałem, że Wigilia to taki dobry dzień do jeżdżenia ;).
W planach miałem dłuższą traskę po asfalcie, ale wziąłem Treka i zboczyłem w teren...;). Najpierw w okolicach Sidziny, potem Skotniki, gdzie w kiosku kupiłem baterie (wziąłem aparat, ale słabe baterie zamieniłem przed wyjazdem na nie działające w ogóle ;).
Kiosk w Skotnikach, a w tle wieża ciśnień:

Dalej Skawina (ratusz) i Radziszów (kościółek):

A potem wjechałem w las, gdzie zobaczyłem ule:

A wyglądałem tak:

Trochę mi mordka przymarzła...
Pozostałe zdjęcia z Lasu Bronaczowa. Ogólnie było przyjemnie sucho, z pewnymi - jak widać - wyjątkami...

No, spadam na Wigilię ;).
Życzę Wszystkim z BS super Świąt Bożego Narodzenia!!!
(Trek)

Kategoria teren, wycieczka

| 12:53 piątek, 26 grudnia 2008 | linkuj No to ja mieszkam jakieś 3 km (?) od tego kiosku, w stronę Krakowa. Do tego lasu na pewno warto się razem wybrać!
Shem, Robin - święta się kończą, ale ja też nadal życzę wesołych!
| 20:34 czwartek, 25 grudnia 2008 | linkuj Wesołych Świąt i dużo Rowerów :-)
| 14:04 środa, 24 grudnia 2008 | linkuj Widzę, że byłeś u mnie na osiedlu, mieszkam kilkaset metrów od tego kiosku.
Musisz mi kiedyś pokazać ten Lasu Bronaczowa, jest blisko mnie a ja nawet o nim nie słyszałem.
Wesołych Świąt :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa htrza