Maj, 2009

Za jazdą miejską...

Czwartek, 7 maja 2009 · dodano: 07.05.2009 | Komentarze 0

...nie przepadam, ale potrafi czasami zastąpić niemożliwy do wykonania trening. Albo chociaż podtrzymać jaką taką kondycję. Dzisiaj rano na działkę, w tym dwa treningowe podjazdy pod Kopiec Kościuszki, a potem do pracy. Powrót późnym wieczorem. Tyle.

Praca treningowo

Środa, 6 maja 2009 · dodano: 06.05.2009 | Komentarze 0

Do pracy z lekkim okładem i powrót. W rowerowych ciuszkach i solidnie, więc robi za lekki trening. Wiało mocno.

Praca

Wtorek, 5 maja 2009 · dodano: 05.05.2009 | Komentarze 0

Nic dodać... nic ująć.

Płasko po szosie

Poniedziałek, 4 maja 2009 · dodano: 04.05.2009 | Komentarze 0

Jeszcze dzisiaj lekko czułem mięśnie po terenowej i podjazdowej sobocie, ale jak już wyjechałem wzięło mnie na mocniejsze tempo. Typowy trening bez dodatkowych atrakcji: z Ruczaju przez Pychowice i krążenie po alejce do Tyńca. No i super.
Przed wyjazdem z rana - zupełnie jak w sobotę - wymieniłem kolejną przebitą dętkę, a nawet znalazłem w oponie kawałek szkła. Muszę zainwestować w zestaw naprawczy, bo to już chyba czwarty kapeć w tym roku...
A przy okazji na pętli Ruczaj kupiłem sobie bilet miesięczny MPK, takie to interesy na rowerze wykręcam ;)

Kategoria avs 25, szosa

Oględziny XC + objazd traski

Niedziela, 3 maja 2009 · dodano: 03.05.2009 | Komentarze 0

Po obiadku wskoczyłem na Treka i pomknąłem obziorać Decathlon Bike-Cup w Pychowicach (dosłownie rzut beretem, ale nie rzucałem ;)). Pierwotnie nawet wahałem się czy nie wystartować, ale na początek uznałem, że lepszy będzie maraton niż XC i ostatecznie wydygałem... No cóż, prawdziwe sportowe emocje ciągle jeszcze przede mną. Chwilę pooglądałem walczących zawodników, potem dekorację zwycięzców, a na koniec objechałem sobie traskę, bo jeszcze nie usunęli taśm i znaków.
A poniżej kolejna odsłona moich muzycznych fascynacji ;)

• Sprzęt Jagi mtb

Miasto

Niedziela, 3 maja 2009 · dodano: 03.05.2009 | Komentarze 0

Miało być na Krossie, ale rano się okazało, że stoi na obręczy z przodu ;). Mnożą się te kapcie ostatnio niemożliwie... W każdym razie spokojnie, bo po wczorajszym byłem trochę 'wstrząśnięty', a i tak jeszcze planowałem popołudniu obziorać zawody w Pychowicach. Ale o tym w następnym wpisie...

Dolinki z Shemem

Sobota, 2 maja 2009 · dodano: 02.05.2009 | Komentarze 3

Tym razem dla odmiany pojechaliśmy z Shemem na północ: Ruczaj - Zakrzówek - Lasek Wolski - Kryspinów - Cholerzyn - Morawica - Dolina Brzoskwinki - Nielepice - Rudawa - Dubie - Dolina Racławki - żółtym pieszym do Doliny Będkowskiej - Kobylany - Zabierzów - Wąwóz Zbrza - Aleksandrowice - Morawica - Cholerzyn - Kryspinów - Lasek Wolski - Sikornik - Zakrzówek - Ruczaj.
Jak widać po prawej większość w terenie. Trasa bardzo fajna, trochę rozkminiania którędy dalej, ogólnie super. Wróciłem porządnie zmęczony i o to chodzi.

Zdjęcia dla 'posmaku', niebieski Shem, zielony ja, szare skały ;) :

Kolejność niekoniecznie chronologiczna ;)
No, można jutro spokojnie odpocząć!

Rozkminy techniczne ;)

Piątek, 1 maja 2009 · dodano: 01.05.2009 | Komentarze 2

Dzisiaj lekki trening w terenie w Pychowicach. Najpierw wyczaiłem fajną pętelkę, którą pewnie stanie się moją traską treningową podobną do tej w Lasku Wolskim. Potem postanowiłem zmierzyć się z miejscami, które do tej pory sprawiały mi pewne trudności - a konkretnie odkąd jeżdżę w spd-ach ;). No i w jednym takim miejscu zaliczyłem faktycznie glebę... ale dosyć zręcznie z tego wyszedłem (i prawie bez obrażeń ;)). A na koniec jeszcze kilkanaście minut na zmianę zabawa w bardziej gwałtowne wypinanie się (ciągle nie idzie tak gładko jak trzeba) na przemian z lekko stresującymi krótkimi, stromymi podjazdami i jednym krótkim, ale stromym zjazdem z dużymi luźnymi kamolami. Na tym zjeździe serce nawalało trochę, ale było dobrze :). W ogóle fajny trening, z tym, że stricte techniczny, a nie kondycyjny.
A, no i na koniec złapałem kapcia. Ostatnie 800 metrów do domu z buta...