Testowanie sakw (wstępne) zakończyło

Sobota, 21 czerwca 2008 · dodano: 21.06.2008 | Komentarze 6

Testowanie sakw (wstępne) zakończyło się sukcesem. Wypchałem je masą ciuchów, zarzuciłem na bagażnik i wio! Krótka przejażdżka do Skawiny i z powrotem nie wykazała żadnych problemów technicznych ;). Oczywiście sakwy były bardzo lekkie (razem ok. 8 kg), ale przynajmniej wiem, że się trzymają i nie ma problemu z uderzaniem piętami. W przyszłym tygodniu załaduję już pełny planowany ciężar i stuknę jakiś większy dystans. A początkiem lipca - jak dobrze pójdzie i pogoda dopisze - tydzień z bike'iem!
A tu dwa zdjątka z dzisiejszego testu:

A tu jeszcze jedno pokazujące wyraźnie jak przymocowałem bagażnik do zacisku sztycy. Aż wstyd, że tak prosto (chociaż nie każdy bagażnik to umożliwia), ale mam nadzieję, że wytrzyma to tygodniową podróż z lekkimi sakwami. Jak się urwie, to będę się martwił ;).

| 20:00 środa, 25 czerwca 2008 | linkuj He, he, no to super! Już za kilka dni wyjeżdżam z nimi do Czech. Na tydzień. Nie mogę się doczekać!!
vanhelsing
| 14:32 środa, 25 czerwca 2008 | linkuj Mam identyczny model crosso, spisują się wyśmienicie :)
sebekfireman
| 10:19 poniedziałek, 23 czerwca 2008 | linkuj Dzięki wiekie za fotkę.
| 23:16 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj Póki co nie mogę nic konkretnego o sakwach powiedzieć, bo z nimi dalej nie jeździłem. Na oko wyglądają OK ;).
Sebekfireman, dla Ciebie jedna fotka. Tak po prostu... Mam nadzieję, że z małym ciężarem sobie poradzi. Na dłuższy wyjazd pewnie bym kombinował z obejmami albo płaskownikiem...
DARIUSZ79
| 13:28 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj Też się kuszem na zakupem sakew też tej samej firmy i pewnie kupiem :)
sebekfireman
| 21:51 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj Możesz zamieścić dokładniejsze fotki tego mocowania przy sztycy. Bo też nie mam dziurek w ramie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nekzz