Piękny wypad do Ojcowa.

Czwartek, 12 czerwca 2008 · dodano: 12.06.2008 | Komentarze 4

Piękny wypad do Ojcowa. Z rana na Olszę w Krakowie do pracy, a stamtąd jeszcze przed południem wyruszyłem w traskę: Zielonki - Bibice - Wola Zachariaszowska - Garlica - Januszowice - Korzkiew - Prądnik Korzkiewski - Ojców - Murownia - Biały Kościół - Zelków - Bolechowice - Karniowice - Kobylany - Brzezinka - Rudawa - Nielepice - Brzoskwinia - Aleksandrowice - Morawica - Cholerzyn - Liszki - Piekary - Kraków.
Pogoda super: nie za gorąco (jakieś 20 C), prawie bez wiatru...
I parę fotek...

Tajemnicza kula:

Widok na kościół w Morawicy:

Kategoria wycieczka

| 20:56 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj Fakt, karla76, teren idealny, pogoda super - żyć, nie umierać :).
A jak chodzi o kulę, to zawsze ją widziałem z daleka, ale nigdy nie przejeżdżałem obok. No i nie wiedziałem co to za zjawisko. Także, dzięki vol7!
vol7
| 23:39 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj Tajemniczą kulą, którą mijałeś, jest radar lotniska w Balicach :)
karla76 | 23:07 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj szczęściarz bo ja mialam paskudny wmordewind;)
kala76 | 23:06 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj kurdeeee:)piękne foty!:)teren do jeżdzenia idealny!:)prawie bez wiatru?:)szczęściarz;)))
pozdrowionka

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wstaw