Kraków, E2, M

HRZ 2 - 4:02
HRZ 3 - 1:17
HRZ 4/5a - 0:20
Generalnie powrót do Krakowa z Harbutowic k. Skoczowa, gdzie spędziłem kilka dni.
Rano wprawdzie jeszcze szybko do sklepu, żeby nie umarli bez chleba, ale potem już powrót do domu, tym razem główniejszymi trasami:
Skoczów - Strumień - Pszczyna - Brzeszcze - Jawiszowice - Osiek - Przeciszów - Zator - Brzeźnica - Skawina - Krk.
Na szczęście wbrew wcześniejszym prognozom nie spadła ani kropla deszczu, ale wiatr miałem centralnie w twarz większość czasu. Co więcej pogoda: temp. 14* i chmury, chociaż całkiem przyzwoita, pozostawia trochę do życzenia biorąc pod uwagę, że ostatnie dni było do 25* i piękne słońce.
Po około godzinie, kiedy jechało się świetnie, tętno zaczęło spadać, a ja czułem się jak po upuszczeniu krwi. Potem dołożył się ból brzucha. W Spytkowicach zakupy i posiłek, trochę za późno, ale zrobiło się trochę lepiej. Niemniej jednak do końca było ciężko.
No, mam nadzieję, że ta rzeźnia pomoże mi po regeneracji odbudować formę na nowy sezon (chociaż nie wiem czy będę coś startował w ogóle).