Brzoskwinia, combo; miasto, lajt

HRZ 3 - 0:29
HRZ 4/5a - 1:02
HR 141/166, 1816 kcal
W drodze do pracy: Podgórki Tynieckie - Kolna - Piekary - Rączna - Jeziorzany - Rączna - Liszki - Cholerzyn - Morawica - Chrosna - Brzoskwinia -Aleksandrowice - Balice - Olszanicka - Błonia - centrum Krk
Ciężko mi się kręciło, ale to w tym sezonie standard - mam mało przejechane i samopoczucie niespecjalne. Ogólnie podjeżdżałem pod każdy napotkany pagórek, czasami z obu stron, żeby jak najwięcej w HRZ 4/5a z siebie wydusić. Najdłużej pokręciłem się w okolicy Brzoskwini, obok radaru - tam jest całkiem przyzwoity podjazd. Tam też dopadł mnie lekki deszczyk, ale uciekłem w stronę Krk - a ucieczka pozwoliła wydusić dodatkowe 12 minut w HRZ 4/5a, co jest szczególnie cenne, bo coś we mnie pękło ;) - do tej pory w tym sezonie miałem problem z wyższą intensywnością po płaskim. Ogólnie ciężko się jeździło, ale temperatura świetna (wreszcie!), no i plan wykonany. Mam nadzieję, że wrócę do gry, przez co rozumiem przede wszystkim formę porównywalną do tej z ostatnich lat.
2. lajt - 0:27
to już tylko późnowieczorny powrót do domku przez miasto

A, no i generalnie to dopiero teraz pękł mi pierwszy 1000 km w 2013 roku. Jeszcze nigdy nie było aż tak źle, myślę że przebieg co najmniej 2 razy mniejszy niż w poprzednich latach... Masakra.