Alejka, E2+; centrum, lajt

1. E2+ - 1:46, 131/150, 869 kcal
HRZ 2 - 1:34
HRZ 3 - 0:09
Po tygodniu choroby wreszcie mogłem coś pokręcić. Nie jestem może w 100% dozdrowiały, ale powinno być z górki. Generalnie po alejce między Kolną a Kostrzem, na powrocie jeszcze Komuny Paryskiej do końca. Pod górki trochę podkręcałem, żeby chociaż te kilka minut lekkiej wytrzymałości siłowej wpadło ;)
Zimno, niestety :(. I jeszcze nie powinienem narzekać, bo 70% Polski podobno pod śniegiem, a u nas na południu nie ma śladu. A jednak ponarzekam: tydzień temu było kilkudniowe ocieplenie do nawet 15*C, a ja akurat zaczynałem chorować. A teraz? Zimno i straszą od dzisiaj lub jutra śniegiem aż do weekendu :(
2. lajt - 0:28, popołudniowy przejazd do pracy
Cały czas w lekkim śnieżku, drogi mokre, ale udało się nie ubrudzić ani łańcucha, ani nawet obręczy :)
Miałem też wrócić, ale śnieg tak się rozpadał, że chlapa mnie zniechęciła. Jak sobie człowiek rower porządnie wymyje i przeglądnie, to nagle zaczyna się zachowywać jak księżniczka ;)