Stryszów po raz pierwszy. Wyjechałem

Sobota, 10 maja 2008 · dodano: 10.05.2008 | Komentarze 0

Stryszów po raz pierwszy. Wyjechałem z Krakowa trochę przed południem i zaliczyłem kolejno (z grubsza): Skawina - Radziszów - Wola Radziszowska - Podchybie - Izdebnik - Jastrzębia - Lanckorona - Leśnica - Stronie - Zakrzów - Stryszów - Zakrzów - Bugaj - Kalwaria Zebrzydowska - Brody - Leńcze - Podolany - Wola Radziszowska - Radziszów - Skawina - Tyniec - dom na Ruczaju.
Pierwsza poważna wycieczka po zabiegu. Z kondycją nie jest aż tak źle, chociaż góry dały mi trochę w kość. Trochę przesadziłem ze zdjęciami - natrzaskałem w sumie ponad 100 :). Wiem, wiem, nie umiem się opanować...
Żeby nie przestraszyć, ale i coś pokazać, wklejam kilka miniaturek:
Kościółek w Woli Radziszowskiej:

Wjazd do Lanckorony:

Lanckorona:

Wjazd do Zakrzowa:

Dwór w Stryszowie:

Takie mieszkanie krasnoludów ;) koło dworu:

Posiłek w Zakrzowie:

Rzut oka na góry:

Bardzo sympatyczna kapliczka, prawda?:

Kalwaria, niestety trochę pod słońce:

Jeszcze raz Kalwaria, tym razem nie pod słońce ;):

No i znów Wola Radziszowska (za tymi drzewami jest kościółek, serio!;):

A w drodze powrotnej pogadałem z bikerem z Kalwarii, który akurat jechał do Krakowa. Bardzo miła jazda kilka km i fajna pogawędka.