Skotniki podjazd, M

Piątek, 9 listopada 2012 · dodano: 09.11.2012 | Komentarze 0

HRZ 4/5a - 0:30
HRZ 2/3 - 0:20
Miałem jeździć w tym tygodniu, że hej. Tymczasem Młody Bananafrog nabawił się anginy, a że w tym tygodniu jesteśmy sami bez Mamy, to jeżdżę tylko samochodzikami po dywanie ;).
No, ale dzisiaj na 2 godzinki wpadła teściowa, więc wyskoczyłem do Skotnik na podjazd, który już wiele razy tłukłem, nawet w zimie i do północy. Dzisiejsze 8* to zatem żadna nowość na tym podjeździe, chociaż pogoda nie oszczędziła mi też deszczu. Cały dzień jakoś się trzymało, to akurat zaraz jak zapadł zmrok się rozpadało. Teściowa to jednak wie kiedy przyjechać: ruch jak to w piątki w godzinach szczytu, ciemno, deszcz - tylko teściowa może się tak wstrzelić ;)
Tak czy inaczej, mimo, że to listopad nie wytrzymałem i zrobiłem sobie szybko kręcone podjazdy. Forma mimo rzadkich treningów, chorób i wielu innych przeciwności losu - nie jest zła :). Jeżeli się tylko nie rozchoruję po tym treningu, to może wreszcie w przyszłym tygodniu się najeżdżę :). Generalnie biorąc pod uwagę ostatnie tygodni i miesiące, nie ma co czekać, trzeba zaczynać nowy sezon :). Zwłaszcza, że jak przyjdzie zima, to planuję odpuszczać naprawdę ciężkie warunki.
A, no i zacząłem też przecież treningi siłowe. Może w tym roku jakoś pociągnę...