Alejka, E2

Wtorek, 17 lipca 2012 · dodano: 17.07.2012 | Komentarze 0

1. E2 - 2:05, HRZ 2 - 1:54, 128/142, 988 kcal
do południa kręciłem kółka alejka-Tyniecka; trochę w lekkim deszczu, trochę bez, szkoda, że musiałem wracać wcześniej, bo jakieś problemy były z Młodym w żłobku ;)
2. E2 - 1:08, HRZ 2 - 1:00, 128/141, 530 kcal
późnym popołudniem znów alejka, raz aż do Wawelu. zlało mnie od razu na początku, a potem po dwudziestominutowej przerwie znów. chmury wisiały ciężkie, ale było zwodniczo, bo to tu to tam wyłaniało się piękne, niebieskie niebo. niestety mimo tego co chwilę niespodziewanie dopadały mnie kolejne małe ulewy. w końcu postanowiłem zakończyć tę farsę, bo każde depnięcie oznaczało, że moja stopa wypychała stojącą w bucie wodę, która wzbierała między palcami i na obrzeżach stopy i zalewała mi stopę z góry ponownie ;). generalnie wkurzyłem się trochę, zwłaszcza, że jak już byłem pod domem, to zaczęło się na poważnie wypogadzać. byłem już jednak tak totalnie mokry, że nie miało większego sensu jeździć dalej. w sumie trafiłem idealnie na jedyne dzisiaj prawdziwe ulewy :(. eh...