Budzów, A6

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 14.07.2012 | Komentarze 0

Rozgrzewka, czasówka i pseudo-rozjazd (nadal max).
Z samego A6:
HRZ 2/3 - 1:17
HRZ 4/5a - 2:23
HRZ 5b/max - 0:04
153/170, 2303 kcal
Ruszyłem spokojnie, było pod wiatr. W Sieprawiu poczułem moc, więc docisnąłem na maxa, no i dalej... zaczęły się kurcze prawej łydki. Co za szkoda! Miałem siłę, tętno bez kosmosu, ale dobrze, a tu, żeby uniknąć kurczy mogę max w dolnych zakresach HRZ 4 kręcić :(. W Budzowie zjadłem po raz pierwszy w życiu powerbara, dotankowałem w sklepie i na powrocie coraz lepiej. Już Sanguszki w miarę, ale kurcze 'groziły' aż do Sieprawia. Dopiero tu czułem już tylko słabe 'marszczenie' na łydce i nie obawiałem się, że złapie mnie na poważnie. Ale to już tylko poniżej 20 minut, głównie w dół...
Ogólnie nie było źle, czas mimo tego najlepszy w życiu, prawie 2.5 h w HRZ 4/5a, do końca full sił, zamiast rozjazdu dowalczyłem kolejne minuty pod LT. No, ale szkoda tej mocy drzemiącej w nogach i nie zupełnie wykorzystanej. Bardzo rzadko mam problemy z kurczami, jak się nie mylę to był trzeci raz w życiu.
No nic to, nie ma co narzekać, bo trening jednak udany :)