Aleksandrowice, E2; dom, lajt

Czwartek, 23 lutego 2012 · dodano: 23.02.2012 | Komentarze 2

1. E2 - 3:08, HRZ 2 - 2:52, HRZ 3 - 0:07, 132/151, 1540
niby do pracy, ale mooocno dookoła: Kolna - Piekary - Rączna - Dąbrowa Szlachecka - Wołowice - Czernichów - Zagacie - Kaszów - Liszki - Cholerzyn - Morawica - Mników - Cholerzyn - Morawica - Aleksandrowice - Balice - Szczyglice - Rząska - Kraków centrum od Bronowic
Wstałem wcześnie i taką traskę walnąłem :). Tak wymierzyłem, żeby zdążyć przed deszczem i tylko ostanie 10 minut coś kapnęło. Rano przymarznięte i ślisko, dalej mokro, momentami nawet sucho, trochę lodu tu i ówdzie.
2. lajt - 0:33
czyli powrót do domu po pracy, w godzinach szczytu i nieszczęśliwie trafiłem na solidny deszcz, krótki, ale rzęsisty. Zmokłem i spłukałem rower totalnie. Cóż...
Ogólnie dzień rowerowo super :). Rok temu o tej porze dopiero się rozjeżdżałem i już 1.5 h było wyzwaniem. Teraz po 3 h jazdy jestem świeży jak szczypiorek :)
A wiatr dzisiaj dawał konkretnie.
A, no i dzisiaj pierwszy tysiąc poszedł w tym roku :)