• Temperatura -2.0°C

Miasto-rzeźnia, ZT x2

Środa, 15 lutego 2012 · dodano: 15.02.2012 | Komentarze 0

1. ZT - 1:20 = 1:11 + 3 krótkie przejazdy po mieście
generalnie do pracy z objazdem przez Kolną; jeszcze rano jak się zbierałem, to nie padało, ale mimo pośpiechu nie zdążyłem użyć tego wypasu ani przez chwilę - zgodnie z prognozami kręciłem w niezłej zawierusze, a śniegu na drogach przybywało w zastraszającym tempie; na koniec bank, zus, etc
2. ZT - 0:41 czyli powrót z pracy
tu było jeszcze gorzej, w tym zimowym sezonie jeszcze takiej rzeźni nie przeżyłem - śniegu wszędzie full, wymyśliłem, że - żeby sobie darować przejazdy chodnikami i alejkami, co pewnie by się skończyło prowadzeniem - pojadę przez most zwierzyniecki i tyniecką; i to był błąd, nie dość, że w centrum już się ślizgałem i było niebezpiecznie, to na tynieckiej, potem norymberskiej to już katastrofa - same uślizgi, dwa razy musiałem zeskoczyć w biegu, żeby uniknąć gleby, nie liczę masy drobnych uślizgów - a oczywiście godziny szczytu, pełno samochodów, zapada zmrok; ze dwa razy poważnie myślałem, że zejdę z bike'a i doprowadzę do domu; w końcu jednak się udało, ale sytuacji niebezpiecznych było co najmniej kilka; gdybym wiedział jak będzie, to bym pojechał samochodem; a tak to przynajmniej coś tam się ruszyłem
W drodze 'tam' próbowałem z pulsometrem, ale się wieszał stale, niemniej jednak jak działał, to niezmiennie wskazywał trochę poniżej 70% HRmax - widać już się nauczyłem jeździć idealnie w HRZ 2 :)