• Temperatura -15.0°C

Centrum, lajt; Kolna, ZT

Środa, 1 lutego 2012 · dodano: 01.02.2012 | Komentarze 0

1. lajt - 0:28
rano do pracy; na Ruczaju jakby delikatnie sypało - ot, powietrze mieniło się złotem, ale im dalej, tym gorzej - w okolicach Ronda Grunwaldzkiego już full śniegu (i ciągle sypie), koła buksują obklejone śniegiem, który w takiej temp powinien fruwać; dalej Planty, chodniki, etc, no i bardzo delikatnie, bo ślisko
temp. -16*C to chyba mój życiowy rekord
2. ZT - 0:58
powrót popołudniem; drogi mokre, ale już bez śniegu (drogowcy dali radę), znów Planty, potem od Ronda do Pychowic alejką - śnieg leży i chrupie aż miło; od Pychowic już mokry asfalt (ale znowu sypie śnieg, wszędzie słońce, a tam gdzieś jakaś dziwna czarno-błyszcząca chmura) i tak do Kolnej, nawrotka, a w Skotnikach zdziwienie: drogi suche jak przez kilka ostatnich dni, zero śniegu, zero wody; znów źle wybrałem trasę ;); temp. mimo słońca -14*C, no i mocny wiatr
Na tą temperaturę byłem przygotowany, ale na śnieg - nie. Nie miałem ochoty się poślizgać, no i pod wiatr śnieżek dodatkowo dosyć boleśnie osiadał na twarzy :(