Centrum, E2; powrót, EM

Środa, 11 stycznia 2012 · dodano: 11.01.2012 | Komentarze 0

1. E2 - 1:43, HRZ 2 - 1:37; 128/141
Z rana do pracy przez Kolną; miało nie padać, ale w pobliżu toru padało - wiem, co piszę, bo przejeżdżałem tam 4 razy i za każdym razem wjeżdżałem lub wyjeżdżałem ze strefy mżawki, nawet nie takiej słabej; sam Kraków mokry, ale bez deszczu, po prostu źle wybrałem ;)
2. EM - 0:53, HRZ 2 - 0:25, HRZ 3 - 0:08, HRZ 4/5a - 0:17; 142/168
Nie dość, że z pracy miałem problem wyjść, to po przejechaniu 10 metrów okazało się, że z tyłu mam flaka. Na 100% szkło, w które wjechałem na rowerowej przy UE, tuż obok pracy. Jednak przebiło... Cóż, powrót do wewnątrz i walka z dętką. Pompka nie działa, ale obok mechanik, doładował kompresorem i git. Ale 40 minut nie moje w sumie, łącznie z grzebaniem za szkłem w oponie - zresztą znalazłem.
Niestety koło Mostu Zwierzynieckiego pompuje przód - dla odmiany ;). Widzę, że nie dojadę, szybko na BP przy Kapelance. Doładowałem, a że schodziło powoli (na 100% to samo szkło), to jeszcze lekko dookoła przez Norymberską. Na BP i potem do domu ostro, bo powietrze schodziło, a poza tym uznałem, że poniżej godziny E2 nie ma sensu, więc chociaż coś wyżej tętno skoczy, w sumie ciepło jest, nawet warto. Ostatnie 100 metrów przed BP, a potem podobnie przed domem musiałem już się przespacerować z bike'iem - co za wyczucie ;)
No i zmiana baterii w opasce pulsometru sprawia, że nie musi się ze mnie lać, żeby mi puls łapało :)