• Kalorie 2057kcal

Zator, Babice; E2

Sobota, 12 listopada 2011 · dodano: 12.11.2011 | Komentarze 0

HRZ 2 - 4:07
I tak oto w zimny listopadowy dzień trafił mi się jeden z najdłuższych treningów w tym roku, z grubsza: Skawina - drogą 44 aż do Zatoru - Babice - Alwernia - Kryspinów - Kraków od Księcia Józefa.
W Skawinie gigantyczny korek, wściekli kierowcy trąbią, wyłączone silniki, spacery wokół bryk - a ekipa spokojnie kładzie nową nawierzchnię ;).
Miałem jechać do Ryczowa i wrócić przez Łączany, ale słonko tak zachęcało, że się skusiłem. W Olszynach przed Babicami odwiedziłem znany mi już sklep Kropka, gdzie zapodałem Kubusia + swojego batona. Od Babic już ciężej się jechało, ale do końca przyzwoicie.
Zmrok zaczął zapadać gdzieś w Kaszowie, ale jeszcze do granicy Krakowa dociągnąłem bez tonięcia w ciemnościach. Niestety jeżdżę na najprostszym migaczu z przodu i nie lubię zostawać po zmroku poza oświetlonymi ulicami miasta.
Ubrałem się bardzo ciepło i było super, chociaż palce lewej stopy zamarzały niemiłosiernie. Dwukrotna rozgrzewka bardzo pomogła, ale w końcu znów mnie dopadało. Akurat lewa, prawa chłodna, ale się trzymała ;).
W domku 16:55 - zmęczony, ale nie wykończony, no i baardzo zadowolony :)