Siepraw i okolice, F1

Niedziela, 7 sierpnia 2011 · dodano: 08.08.2011 | Komentarze 0

HRZ 2/3 - 1:50
HRZ 4/5a - 1:23
Zrobiłem sobie F1, żeby trening był ciężki, ale jednak nie zajechał mnie psychicznie (częste testy niestety wypalają mnie jak maratony). Upał był niemiłosierny, podjazdy bardzo solidne (szczególnie Ochojno, Koźmice Wielkie, Gorzków), zajechałem nogi i jestem bardzo zadowolony :). Krążyłem w kółko, zaliczyłem trochę nowych asfaltów i sporo dobrze znanych. Podjazd w Ochojnie rządzi! Kocham te tereny, tam w zasadzie nigdzie nie jest płasko, każda trasa jest mocno interwałowa. Dwukrotnie zakupy uratowały mnie przed odwodnieniem, jak to dobrze jest nie zapomnieć kasy :).
Wracam do jeżdżenia po urlopie, a jazdą dodatkowo zrekompensowałem sobie niemożliwość startu w Michałowicach. Planuję na razie zrezygnować z ćwiczeń na moc, a zamiast nich wprowadzić ponownie siłę. Nie wiem w ilu maratonach jeszcze wystartuję, ale wszystko wskazuje na to, że to będzie marny sezon startowy... zresztą, jak każdy... ;). Może ze dwa starty jeszcze mi się udadzą, może nie. Tak naprawdę to odkryłem, że jakoś nie mam ciśnienia. Za mało czasu, za dużo spraw wisi nade mną, wolę pojeździć 3-4 godziny na miejscu niż tyle samo 100 km stąd, bo wtedy zajmuje mi to całą sobotę... Za to treningi, po prostu kocham :)