• Sprzęt Trek

Zakrzówek, A7

Wtorek, 17 maja 2011 · dodano: 17.05.2011 | Komentarze 0

Już pod wieczór dwie testowe rundki na Zakrzówku 2 x 4.2 km.
Sporo wody na jednej ze ścieżek (więc i mała modyfikacja trasy na samym początku ;), a poza tym zaledwie miejscami wilgotno. W lasku ciemno trochę za bardzo i miałem problem ze szczegółami, chociaż jechałem w przeźroczystych szkłach (nawet raz skosiłem chude, ale dosyć wysokie drzewko ;). Na niebieskim szlaku leżą w poprzek dwa drzewa, ale znalazłem ścieżkę alternatywną, trochę trudniejszą.
Pierwszy wynik dał mi sporo do myślenia, bo tylko kilka sekund dzieliło mnie od rekordu życiowego na tej trasie. Drugi przejazd to zdecydowany rekord, nawet jeśli przyjąć, że modyfikacje trasy wpłynęły pozytywnie na czas przejazdu.
Jestem bardzo zadowolony :)
Tętno genialne:
1. 164/182
2. 168/182
Ponad połowę obu przejazdów w HRZ 5b/max - razem ponad 18 minut, do tego ponad 8 minut w HRZ 4/5a. I o to mniej więcej chodziło na dzisiaj :)
Trzeba by się było coś pościgać w najbliższej przyszłości :)