Budzów, A6

HRZ 2/3 - 3:04
HRZ 4/5a - 1:07
HR 147/174 (ale faktycznie chyba /167), 2450 kcal
wyżej: 2 minuty, ale to częściowo słupy wysokiego napięcia ;)
Trasa mocno pagórkowata, ogólnie: Świątniki Górne - Siepraw - Myślenice - Bysina - Sułkowice - Palcza - Budzów - powrót.
W ogóle to miało być A6 - i było - a HR wskazuje raczej na długi i intensywny trening wytrzymałościowy ;). Coś ciężko było o wysokie obroty, pewnie zmęczenie po tygodniu ćwiczeń zrobiło swoje, no i forma chyba nie ta. Do końca testu dotrzymałem, ale byłem bliski odcięcia. W ogóle jazda teoretycznie na maxa, w praktyce była znacznie poniżej, z tym, że z poczuciem, że mocniej byłoby tylko na chwilę. Ot, na tyle mnie na tym etapie stać...Mimo tego jechało się zadziwiająco lekko, więc co tam HR i cała teoria! ;)
Niemal od początku próbowały mnie też łapać kurcze lewej łydki - próbowały, bo nie było kurczy, ale lekkie 'mlaskanie' było i oczywiście zwalniałem. Po przekąsce z czekoladą na długi czas był spokój, pod koniec znów.
Tylko jedna przerwa na żarełko i picie, poza tym cały czas jazda :)
Rower do wymiany napędu, jechałem albo na zbyt lekkim albo zbyt ciężkim przełożeniu, bo 'w środku' zaczyna delikatnie skakać łańcuch :(.