Tyniecka; S4, S1

Poniedziałek, 11 kwietnia 2011 · dodano: 11.04.2011 | Komentarze 2

S4 - 5 sprintów, S1 - 8 przyspieszeń
Miało być bezsensowne E2, ale jak tylko wyszedłem zaczęło kropić i postanowiłem, że nawet jak 30 minut wytrzymam, to trening szybkościowy może być sensowny. Po 30 minutach lekkiego kapania, akurat przestało, więc trening wyszedł sensowny pod każdym względem.
Planując E2, wziąłem pulsometr, a że już był, to sobie sprawdziłem jak mi się tętno zachowuje przy takim treningu. Max kadencja oznacza tętno w okolicach 170, oczywiście na bardzo krótko. I tylko ta obserwacja ma sens, bo HRavg jest przy takim treningu z pewnością zawyżone.
Może to tylko mój problem, ale S to najgorsze treningi, jakie przyszło mi wykonywać. Nienawidzę tego pedałowania na granicy możliwości, przed każdym przyspieszeniem czuję się jak przed mega wysiłkiem. Mam nadzieję, że to ma sens, bo jak nie... ;)
Jeździłem w kółko po Tynieckiej między Tyńcem a Pychowicami, bo trochę łagodnych wzniesień jest, a i do domu w razie deszczu nie daleko.
10 minut przed powrotem znów się 'rozkapało', ale wróciłem niemal totalnie suchy :). Jest dobrze :)

| 17:56 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj No właśnie wg Friela, szybkość to jedna z umiejętności podstawowych i przykazuje ją rzeźbić dwa razy w tygodniu w okresie podstawowym. Generalnie polega to na mocnych przyspieszeniach i/lub osiąganiu max kadencji na krótki czas. Jak dla mnie - masakra ;)
| 12:13 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Nie ogarniam tych szczegółowych treningów, te podstawowe to jeszcze. Jak będę chciał kiedyś wyrzeźbić super kondycję to się zgłoszę do Ciebie na korepetycje :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziesc