Brzozówka, F1; powrót E1

Piątek, 18 marca 2011 · dodano: 18.03.2011 | Komentarze 0

1. F1 - 3:27 - HRZ 2 - 2:24, HRZ 4/5a - 0:43; 138/168
Miało padać, ale byłem zdeterminowany i w południe wyjechałem z kurtką przeciwdeszczową i spodniami przeciwdeszczowymi w plecaczku. Żeby nie kręcić długo w ulewie, postanowiłem trzymać się Krakowa i tak eksperymentowałem na trasie:
Ruczaj - Skotniki - Most Zwierzyniecki - Księcia Józefa - Przegorzały - ZOO - Bielany - Kryspinów - Balice - Zabierzów - Modlniczka - Giebułtów - Januszowice - Trojanowice - Przybysławice - Brzozówka - Przybysławice - Trojanowice - Januszowice - Zielonki - Marszowiec - Witkowice - Opolska - Olsza - Dworzec Gł.
Po drodze kilka nieznanych dróg, kilka zawrotek, bo szosa szła w 'złym' kierunku albo kończyła się mokrą ścieżką terenową. Całkiem fajnie było, bo do końca nie spadł deszcz, chociaż w Brzozówce chmury jakby się lekko skraplały i już się bałem ;). Drogi kiepskiej jakości, ale co tam ;). Pod górki trening siły uzupełnił ładnie wytrzymałościowy szkielet ;). Dobrze było, tylko zimno, około 6*C i pochmurno, no i trochę mokre drogi, choć główne podeschnięte raczej.
2. E1 czyli powrót do domu już po pracy późnym wieczorem, niestety tym razem w deszczu, który zaczął padać dosłownie jak wychodziłem :(. Gdybym wyjechał pół godziny wcześniej (co na upartego było do zrobienia), to nie uświadczyłbym deszczu w ogóle. A tak, końcówka raczej przykra i jeszcze rower do przetarcia :(.
Za to ogólnie jestem baardzo zadowolony - nie sądziłem, że mogę tyle wycisnąć z takiego mało rowerowego dnia, w sensie pogody, ale i obowiązków domowych i pracy.