Puszcza Niepołomicka; E2

Sobota, 17 lipca 2010 · dodano: 17.07.2010 | Komentarze 0

Długie E2 - HRZ 2 - 4:50 + 0:45
na trasie: Krk - Kokotów - Węgrzce Wielkie - Zakrzów - Podłęże - Staniątki - Puszcza Niepołomicka (do Żubrostrady i nią do końca, potem do Czarnej Drogi i też do końca, powrót na południe) - Stanisławice - Kłaj - Szarów - Dąbrowa - Gruszki - Staniątki - i dalej jak rano
w sumie: 117.61 km, time 5:18:06
edit:
Dwie godzinki później jeszcze przez Księcia Józefa i Starowolską do znajomych na Woli Justowskiej: dodatkowe ok. 20 km i niecała godzinka jazdy (HRZ 2 - 0:45); powrót przez Salwator dla odmiany ;)

Miałem wyjechać jakoś hardcorowo wcześnie, typu o 5 rano, ale wczoraj się zasiedziałem i na bike'a wsiadłem dopiero po 9. Miał być długi i płaski trening WT i to się udało (paradoksalnie przejazd przez Piaski i Bieżanów to największe górki ;). W Puszczy w upał jeździ się dobrze, ale niestety wyjechałem z niej w Stanisławicach tuż przed 13 i... lekko nie było (w słońcu na pewno powyżej 40*). Po drodze kilka drobnych kryzysów temperaturowych (zimne picie pomagało) i standardowo dreszcze ;)
Przejazd na/z Woli Justowskiej już prawie pod wieczór; nadal gorąco, ale z chmurkami, więc lepiej.
Cóż, zmęczony jestem, ale niskie tętno sprawiło, że pewnie potrzeby solidnej regeneracji nie będzie. I o to chodziło.