Centrum, E2

Środa, 31 marca 2010 · dodano: 31.03.2010 | Komentarze 0

Strefa 2 - 1:17 = 81%
reszta poniżej

Dziwny to był wyjazd. W sumie już dzisiaj jeździłem, ale musiałem odebrać Krossa z serwisu, a potem i tak musiałem znowu do pracy, więc połączyłem jedno z drugim.
Przejazd 'tam' bardzo OK - 59 minut E2 alejką aż do dworca, na początku lekko kapnęło, potem nawet zaczęło wychodzić słonko :)
Powrót gorzej - już ciemno, ja z lampkami, które nie oświetlają drogi... no i doigrałem się. Gdzieś na alejce w okolicach Jubilata złapałem gumę. Zatrzymałem się przed Salwatorem i... zmieniałem :(. Nieciekawie... Dwóch rowerzystów, a nawet jeden pieszy, zapytali czy nie pomóc - to było super! Może coś z tej Polski będzie... A więc powrót to tylko trochę ponad pół godziny jazdy i to jeszcze podzielonej na pół - równo na pół ;).
W sumie - pomimo niesprzyjających okoliczności (praca, pogoda) - trochę dzisiaj przejechałem :)

Na koniec krótkie podsumowanie marca.
Był to bardzo dobry miesiąc :). Planuję przejechać miesięcznie 35-40 godzin, a tu zrobiłem prawie 39. Do tego test tętna na LT, pierwsze porządne i regularne treningi, w tym tempówki i podjazdy. Oby tak dalej! :)