Kajaki i alejka, E2

Niezbyt udane E2:
Strefa 2: 0:56 (86%)
i nic powyżej

Trochę przed południem wreszcie przestało padać, a nawet delikatnie wyszło słońce i zaczęło miejscami podsychać. Fajnie! :)
Niestety ja nie jeździłem wtedy na bike'u. Wyruszyłem około 14.00 i do pół minuty zaczęło znowu padać. Zatrzymałem się po rozgrzewce na krótko na przystanku, potem z 10 minut później pod mostem z A4 przy Tyńcu (gdzie zrobiłem sobie 150 przysiadów; musiałem wyglądać jak niezły pował ;), z tym, że w taką pogodę, to nawet psów mało widziałem, nie mówiąc o ludziach), a potem stwierdziłem, że do godzinki powinienem dociągnąć zanim przemoknę i myknąłem się alejką od toru do hopki i z powrotem. Momentami nawalało dosyć konkretnie. W sumie dojechałem do domu przemoknięty tylko w kilku miejscach, wyjąwszy buty - tu było całkiem mokro.
Taki głupi trening, trochę na siłę, ale w końcu w miarę jakoś to wyszło sensownie, a ubrania szybko wyschły :).
A akurat dzisiaj żona powiedziała: jedź na jak długo chcesz. Cóż... Jak nie urok, to... ;)
Co tam, jestem zadowolony :)
A, no i a propos poprzedniego postu - śnieg najwyraźniej się wystraszył, bo dosyć sprawnie się zwinął ;)