Centrum

Wtorek, 8 grudnia 2009 · dodano: 08.12.2009 | Komentarze 2

Z rana do centrum, potem trochę po mieście, wieczorem powrót w deszczyku. Trochę jestem rozdarty, sam nie wiem, czy w taką pogodę warto jeździć po mieście. Ani to prędkości sensownej nie ma sensu ;) rozwijać, ani dystansu porządnego nie da się zrobić, bo to w końcu dzień pracy... A w domu trzeba rower przynajmniej wysuszyć, o myciu nie wspominam, bo dłuuugimi tygodniami, może miesiącami nie myję. Pilnuję tylko łańcucha i amora. Taki los - mam czas na jeżdżenie ALBO czyszczenie. Wybór jest oczywisty ;)
Dobra, koniec smutów.

| 21:02 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj Z 8000 jestem zadowolony, w końcu w zeszłym roku pisałem, że chcę jeździć mniej. Problem polega na tym, że znów jeżdżę stale do pracy, bo inaczej musiałbym niemal w ogóle nie jeździć... Poza tym, co to za jeżdżenie do centrum krk? :(
| 10:26 środa, 9 grudnia 2009 | linkuj Nie łam się :) W końcu i tak 8000 poszło a to ładna liczba. Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina