• Sprzęt Trek

Teren między kropelkami

Piątek, 11 września 2009 · dodano: 11.09.2009 | Komentarze 4

Z rana śmignąłem przez Sidzinę w kierunku Lasu Bronaczowa. Tym razem jednak na niebieskim pieszym w pierwszym lasku po drodze odbiłem w lewo i eksplorowałem okolice. Kilka razy zabrnąłem w ślepą ścieżkę, krążyłem, wracałem, etc, ale i wyczaiłem super przejazd do Mogilan. Lepsza trasa niż do Batalionów Chłopskich w Skawinie, no i non-stop góra-dół. I tak ma być. W Lesie Bronaczowa znów obczajałem okoliczne dojazdówki, więc w samym lesie tak znowu dużo nie zaszalałem. Trochę fajnych szutrówek, trochę wąskich singletracków, trochę noszenia/pchania bike'a. Tak to już jest na południe od Krk. Od czasu do czasu trochę kropiło, ale na tyle mało, że nie zmokłem :-).
No i parę zdjęć, bo to był taki trening-wycieczka, z obczajaniem nowych sensownych tras. No więc te zdjęcia:

Było super, tylko czasu mało i lekka presja czasu nie pozwoliła na pełnię rozkoszy ;)

Kategoria teren

| 20:04 sobota, 12 września 2009 | linkuj Robin, koniecznie!
Shem, jeżeli czaję o którą Ci chodzi, to był tam traktor i wyrównywał świeżo wysypane kamienie. Póki co, ciężko było przejechać, ale po ubiciu powinno być super :-)
JPbike, te tereny są wprost wymarzone. Blisko Krk, a jazda jak w górach.
JPbike
| 17:36 sobota, 12 września 2009 | linkuj Bardzo dobrze trenujesz Danielu :)
Zachęcające te ścieżki ...
Pozdrawiam
| 19:59 piątek, 11 września 2009 | linkuj Widzę że podjeżdżałeś od strony tej łąki, jak wygląda teraz ta szutrowa ścieżka którą się tam jedzie od strony Skawiny? Jak tam byłem ostatnio to droga była zrujnowana po opadach deszczu.
Pozdro
| 19:24 piątek, 11 września 2009 | linkuj Muszę się tam kiedyś wybrać na Krossie. Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potoa