• Sprzęt Trek

Serwis i krótki trening

Wtorek, 25 sierpnia 2009 · dodano: 25.08.2009 | Komentarze 3

Około południa do serwisu w Skoczowie, gdzie wymienili mi klocki z przodu i wyregulowali hamulec. Jest dobrze jak nigdy, serio. Tylko muszę jeszcze dociec dlaczego gość mi do wymiany klocków odkręcał sztycę... Wrócę tam specjalnie po tą jakże frapującą informację ;)
A trening już pod wieczór, trochę ponad 20 km, z tego większość teren, ale mało terenowy - płaska szutrówka wzdłuż Wisły, po której można śmigać jak po asfalcie. Przynajmniej morale podnosi ;)

| 10:01 czwartek, 27 sierpnia 2009 | linkuj Mam nadzieję, że nie posmarował mi sztycy wewnątrz ;)
Fakt, Shem, nie miałem sprawnych hamulców z przodu od maja albo czerwca. Teraz jest cudnie. Nawet sobie nie zdawałem sprawy jak to poprawia samopoczucie w czasie jazdy ;)
| 10:49 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj W końcu masz sprawne hamulce ;-)
| 03:40 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Chciał pewnie zobaczyć jaka jest długa :) i nasmarował ją - jak serwis to serwis! Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ndrec