Regeneracja w tempie turystycznym

Poniedziałek, 13 lipca 2009 · dodano: 13.07.2009 | Komentarze 4

Wczoraj odpoczywałem od bike'a, a dzisiaj zaliczyłem nieco dłuższą regenerację. Od dawna też nie zrobiłem tylu zdjęć ;)
Najpierw przez Pychowice do kładki przy torze kajakowym:

Potem Piekary, Ściejowice i Jeziorzany, w których zrobiłem kolejne zdjęcie:

Dalej Wołowice i jak się nie mylę, to tu były te bociany:

Dalej był Czernichów, Zagacie, Kaszów i Liszki, gdzie zjadłem drożdżówkę :).
Potem Rączna i widok na góry:

A na koniec przez Piekary do toru i jeszcze do Tyńca, gdzie wybrałem dziwną, nazwijmy to, ścieżkę. Trochę się jej zarosło ;). Ale widać ładnie Bielany i kawałek klasztoru tynieckiego:

Na koniec chciałem zarzucić kotwicę, ale... niestety... nie było wolno ;). Musiałem dokręcić do domu ;)
I tu miało być zdjęcie, ale fotosik za chiny nie chce przyjąć ;). No trudno, pozostanie mała zagadka i może niedosyt ;).
W końcu znów przez Pychowice, ale testując różne śmieszne terenowe ścieżki, dotarłem na Ruczaj. Czuję się rozjeżdżony ;) :)

| 17:28 wtorek, 14 lipca 2009 | linkuj Tam są dwa gniazda obok siebie i w sumie wszędzie dookoła bociany. Przypomina się film Ptaki ;)
| 15:42 wtorek, 14 lipca 2009 | linkuj Widziałem dziś te Boćki, wybrałem się w podobne rejony. Pozdrawiam
| 13:22 poniedziałek, 13 lipca 2009 | linkuj Podejrzewam, że tak. Niestety nigdy nie widziałem. W nocy śpię ;)
Galen
| 13:15 poniedziałek, 13 lipca 2009 | linkuj Ciekawe oświetlenie na tej kładce. Musi fajnie nocą wyglądać.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot