• Sprzęt Trek

Mokre lasy i lis satanista ;)

Wtorek, 9 czerwca 2009 · dodano: 11.06.2009 | Komentarze 0

Wyjechałem około 8.30 rano i przez Most Zwierzyniecki (tu spotkałem robina i milosza, którzy wybierali się do Wadowic, ale skończyli w Kalwarii ;), a dalej Lasek Wolski skierowałem się do Lasu Tenczyńskiego, potem Zabierzowskiego. W Lasku i na odkrytych przestrzeniach sucho, w lasach za Krakowem mokro i trochę błota. Na czerwonym szlaku pieszym w Baczynie właśnie po wjechaniu w błoto na zjeździe zaliczyłem efektowną glebę - prędkość nie była duża, ale rower totalnie zwariował (był to jednocześnie zakręt) i nie wiedzieć kiedy wyleciałem z siodła. Jakoś się wypiąłem / się wypięło z spd i dzięki temu wpadłem w ściółkę bez roweru, dzięki czemu mam lekkie zadrapania od gałęzi, ale żadna część bike'a nie wbiła się we mnie :). A, no i w okolicach góry Chełm biegł przede mną lis z czymś w mordzie. Jak się spłoszył i upuścił zdobycz, to się zatrzymałem i stwierdziłem, że była to głowa dzika, jakaś nieduża, ale lekko przykrwawiona... Satanista czy co? ;) Makabra!
W Lesie Zabierzowskim odkrywałem nowe szlaki i ze dwa razy się pogubiłem. Niestety zmusiło mnie to również do prowadzenia roweru pod konkretne wzniesienia... Cóż, a średnia była na początku bardzo przyzwoita. Jak na mnie ;). Przynajmniej nie wracałem Wąwozem Zbrza, który pewnie tonął w błocie...
Bike do gruntownego czyszczenia. Tyle.