Mocna szosa

Środa, 3 czerwca 2009 · dodano: 03.06.2009 | Komentarze 3

Wreszcie zaszalałem - po ostatnim zmasowanym ataku pracy i deszczu byłem już trochę zdesperowany. Najpierw praca i po pracy do Mostu Zwierzynieckiego (16 km), a potem:
Kryspinów - Budzyń - Morawica - Chrosna - Frywałd - Zalas - Sanka - Rybna - Przeginia Duchowna - Czernichów - Rusocice - Łączany - Ryczów - Wyźrał - Babica - Stanisław Górny - Stanisław Dolny - Zebrzydowice - Leńcze - Wola Radziszowska - Radziszów - Rzozów - Skawina - Tyniec - Skotniki - Ruczaj.
Wyszedł ładny dystans, jechałem mocno, tylko dwie przerwy na banany :). W końcu bananafrog jestem ;). W kilku miejscach na dłuższym dystansie bardzo nierówny asfalt. Poza tym wiatr naprawdę mocny, temp. w granicach 15*, w słońcu na pewno więcej, bliżej Wadowic potwornie ciemne chmury i zimniej (w górach musiało padać).
No i przewyższenia ponad 1200 metrów: może nie jakaś rewelacja, ale już ładnie.
Jestem bardzo zadowolony, wreszcie porządnie przycisnąłem mięśnie ;)

| 05:57 piątek, 5 czerwca 2009 | linkuj Wychodzę z założenia, że ten raz w tygodniu musi być mocny, długi trening. Reszta może być krótsza i spokojniejsza, a nawet powinna. Więc: udało się :)
| 12:02 czwartek, 4 czerwca 2009 | linkuj Solidny dystans. 1200 metrów przewyższeń na asfalcie to zaiste ładny wynik. Pozdrawiam
| 18:05 środa, 3 czerwca 2009 | linkuj Faktycznie zaszalałeś! A ja dziś skromnie Krossem! Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oncic