• Sprzęt Trek

Treningowy XCM

Poniedziałek, 25 maja 2009 · dodano: 25.05.2009 | Komentarze 2

Wyjechałem po 9.00, żeby powtórzyć trasę sprzed tygodnia. I tak się stało. Dokładnie ta sama trasa (wyszło 0.2 km mniej, pewnie dlatego, że doładowałem koła mocniej niż zwykle ;). Czas minimalnie gorszy (całkowity minimalnie lepszy ;)).
Tym razem więcej kałuż, no i Wąwóz Zbrza to błotna masakra. Chyba muszę mieć alternatywną trasę, żeby tam nie syfić roweru i nie zapychać spd-ów. Miałem kilka awaryjnych wypięć, w tym jedno, które było o włos (łańcuch spadł poza najmniejszą tarczę), ale faktycznie radzę sobie z spd coraz lepiej :)
Poważniejszych tras na ten tydzień wystarczy, teraz tylko lajtowe treningi.

Kategoria teren

| 05:27 środa, 27 maja 2009 | linkuj Tak, tak. Generalnie do Lasu Tenczyńskiego, potem Zabierzowski i powrót. Wszystko, co trzeba: zjazdy, podjazdy, piasek, szuter, las... Trasa jest całkiem niezła :)
| 09:09 wtorek, 26 maja 2009 | linkuj Po ilości kilometrów w terenie wnioskuje żeby trasa jest przednia :-) Pewnie małą część tej trasy już razem zjeździliśmy?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa egoob