Klucze koło Olkusza

Sobota, 23 maja 2009 · dodano: 23.05.2009 | Komentarze 3

Jeszcze wczoraj wymieniłem gładkie jak flizy pedały z Krossa na oryginalne z Treka, założyłem bagażnik, a dzisiaj rano sakwę (5,5 kg) i dzisiaj śmignąłem główną na Olkusz, a potem w prawo do Klucz. W tamtą stronę masakra: nie dość, że przewyższenia wiadomo, to jeszcze silny wiatr centralnie w morde. No i zimno! Brrr ;). Nawet się zestresowałem, że nie zdążę, bo w końcu wyjazd służbowy i praca nie czeka... Zdążyłem na styk :). Ze średnią około 20 km/h. Powrót z wiatrem i bez presji czasu, dzięki czemu udało się strzelić kilka zdjęć.
Na początek to, co i ostatnio (przed-przedostatni wpis w kategorii 'z sakwami'), czyli jedno z najładniejszych miejsc na tej trasie:

A to już Modlnica i widok na góry za Krakowem (ledwo widoczne...):

I jeszcze Motel Jurajski w Modlnicy, w którym w zeszłym roku byłem na weselu:

Przewyższenia w sumie prawie 1km.
Tyle. To nie to samo, co maraton w Zdzieszowicach, ale zawsze coś :)

Kategoria z sakwami

| 13:48 poniedziałek, 25 maja 2009 | linkuj Robin, ja bez presji burzy, ale jak już byłem w Kluczach przez może 5 minut mocno padało.
Shem, tych stówek w poprzednich dwóch latach miałem masę (co najmniej jedna tygodniowo), a teraz... Cóż, zmiana 'stylu' ;)
| 10:34 poniedziałek, 25 maja 2009 | linkuj Kolejna stówka do kolekcji :-)
| 17:27 sobota, 23 maja 2009 | linkuj Hej. Ja pojechałem w podobne rejony też średnia w tamtą stronę nie za ciekawa, ale z powrotem lepiej, ja miałem pogodę dobrą ale presja burzy, która wisiała w powietrzu a potem już jak wróciłem do kraka nikt już ze mną nie chciał nigdzie jechać. Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rdzie