• Sprzęt Trek

Trening XC Pychowice

Sobota, 9 maja 2009 · dodano: 09.05.2009 | Komentarze 0

Miałem jechać z zielonymi do Suchej Beskidzkiej, ale wróciłem z pracy do domu późno, zmęczony i jeszcze z dziwnym bólem w klatce piersiowej. Do tego nie miałem podstawowych rzeczy (typu woda, banany), a kiedy się obudziłem około 5 rano, to padało. W takim układzie nie miałem weny...
Jak się wyspałem i trochę podeschło, około południa wybrałem się potrenować w Pychowicach. Na początek zrobiłem sobie 4x obczajoną jakiś czas temu czasówkę typu XC, czasy:
1) 25:40
2) 26:31
3) 25:45
4) 26:09
...co dało 28 km porządnego ścigania się z własnym cieniem :)
Potem też bardzo solidnie w kółko po różnych pychowickich ścieżkach. Raz na krótkim, ale stromym podjeździe zaliczyłem glebę, ale taką 'połowiczną', bo w ostatniej chwili się wypiąłem i trochę podtrzymałem ręką.
Przy okazji pobiłem chyba rekord jeżdżenia w kółko po takim małym terenie. Trening bardzo solidny, pod koniec czułem nogi, ręce, nawet plecy ;). Teraz zasłużony odpoczynek :)