Kraków - Czchów

Sobota, 18 kwietnia 2009 · dodano: 20.04.2009 | Komentarze 3

Piątkowy trening w terenie trochę mnie zmógł i miałem średnią ochotę na wycieczkę po pagórkach. Mimo tego w sobotę dzielnie wsiadłem na bike'a i wyruszyłem 'służbowo' w kierunku Czchowa. Z Ruczaju przez Kurdwanów i Piaski, potem Kokotów, Staniątki, etc, aż do Targowiska. Stamtąd już głównymi drogami: Bochnia, Brzesko i w prawo na Okocim - aż do Czchowa. Pogoda super, trasa pagórkowata trochę pozwoliła napiąć mięśnie ;). Wziąłem obie sakwy, ale razem ważyły zaledwie ok. 7 kg. Suma podjazdów: 600 metrów.
Kilka zdjęć:
1) gdzieś za Krakowem - kilka nowych odcinków drogi z wiaduktami
2) cmentarz i Kościół w Gnojniku ;)
3) coraz bliżej gór
4) Czchów i słynna baszta

Kategoria wycieczka, z sakwami

| 07:41 środa, 22 kwietnia 2009 | linkuj Fajne tereny, ale trzeba bocznymi drogami. Główną to jest po prostu kręcenie w stylu 'byle do przodu', w ryku silników i 'między ekranami' ;). No, ale to był dojazd do pracy, a nie majówka ;).
| 21:01 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj O tam się też wybieram w tym roku jak będę jechał rowerem do Nowego Sącza :) Pozdrawiam
| 13:56 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj Byłem nie raz w Gnojniku, ale nie nie na rowerze ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz