• Sprzęt Trek

SPD po raz trzeci, bez gleby :)

Piątek, 10 kwietnia 2009 · dodano: 10.04.2009 | Komentarze 6

Wreszcie nacieszyłem się trochę jazdą w spd-ach nie dodając sobie perspektywy czekania aż odczepią się kolejne drobne kontuzje (ciągle boli prawy nadgarstek i lewe kolano). Były obawy o pogodę, bo niby w PL burzowo, a tu sucho i ciepło, i miło... :)
Tak w ogóle, to miałem w planach wypad z bikeholikami terenem do Rudna, ale musiałem się obyć czymś wyraźnie krótszym... A jutro miałem zaliczyć podobny wypad z shemem i też nie dam rady... Co za czasy! ;)
Co się odwlecze, to nie uciecze...
Przynajmniej trochę pokręciłem, mimo nie chcących się odwalić 'symptomów pochorobowych' ;), nieźle mi się jeździło. Najpierw Zakrzówek i Skałki około 10 km, potem przeprawa przez strumyczek na pychowickie łąki i niby-to-leśne singletracki. Ludzi niewiele, psów jeszcze mniej - SUPER!
A jak coraz więcej BS-owców chwali się swoją muzyką, to i ja, bo muzyczny ze mnie człowiek ;). Na przykład tego słucham i podoba mi się ;):

Super Świąt!

Kategoria teren

| 19:53 niedziela, 12 kwietnia 2009 | linkuj Wow, shem, nawet nie wiem jak to brzmi... Muszę nadrobić zaległości.
Robin, dzięki! I wzajemnie!
robin | 20:40 sobota, 11 kwietnia 2009 | linkuj Oby km przybywało :) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!
| 09:28 sobota, 11 kwietnia 2009 | linkuj Też mocnej i ciężkiej muzyki, ale elektronicznej: schranz, hardstyle i mnóstwo innych gatunków elektroniki po trochu. Dla większości ludzi taka muzyka jest nie tylko nie do słuchania, ale w ogóle nie do ogarnięcia, a dla mnie wręcz przeciwnie. Pozdro
| 22:08 piątek, 10 kwietnia 2009 | linkuj Ach te podjazdy, kocham je i nienawidzę zarazem ;)
Czyli czego, shem, słuchasz?
| 20:10 piątek, 10 kwietnia 2009 | linkuj Fajny kawałek, dla mnie zupełnie drugi biegun muzyki. Pozdro
karla76 | 15:10 piątek, 10 kwietnia 2009 | linkuj noo w sączu gdzie się nie ruszysz podjazdy:)i suuuper:)
pozdrowionka i wesołych!:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iniem