• Sprzęt Jagi mtb

Lasek Wolski asfalt

Piątek, 20 marca 2009 · dodano: 20.03.2009 | Komentarze 3

Zaliczyłem dzisiaj drugą w moim życiu serię podjazdów pod zoo. Rozpoczęło się nieciekawie, bo za pierwszym razem pod koniec kostki zorientowałem się, że mi licznik przestał liczyć i trochę mnie to zmierzwiło ;). Zjechałem na dół i jeszcze raz, tym razem cały czas gapiąc się na licznk ;). Ogólnie zaliczyłem dwa podjazdy:
1) 0:07:45
2) 0:07:49
Dodatkowo sprawdzałem na zegarku, żeby mieć pewność; co za życie! ;)
W każdym razie jestem bardzo zadowolony, pobiłem poprzedni czas o blisko minutę.
Podjeżdżałem znów na mojej 15-kilowej zimówce, ale tym razem w rowerowych ciuchach. No i było cieplej o te 2*C, chociaż delikatnie padał śnieg, a podjazd był mokry (a tu google mi mówi, że to pierwszy dzień wiosny...). Waga: 15 kg (bike) + 64 kg (ja i 'akcesoria') = 79 kg.
Po tych dwóch podjazdach jeszcze kilka razy wjechałem pod górę, ale już nie od kostki, tylko od przystanku autobusowego (to chyba Baba Jaga czy coś?). Powrót przez Sikornik i Kopiec Kościuszki.
A właśnie, trenował ze mną jeszcze jakiś biker w czerwonym wdzianku, którego teraz pozdrawiam!

Kategoria zoo 1.9

| 23:33 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Dzięki, shem! Mam nadzieję, że przy odrobinie treningu, lepszej pogodzie, lepszym rowerze i spd-ach będzie jeszcze lepiej :)
Robin, podobno na każdym rowerze czas jest podobny, bo na szosie ślizgasz się na kostce na początku. Niemniej jednak ja zawsze biorę mtb, bo tylko takie wyniki akceptują na rowerowaniu.pl. ;).
Pozdrawiam Was obu!
| 23:28 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Hej. Ja wyjeżdżałem tam dwa lata temu i miałem coś około 10 minut :) pewnie jak będzie cieplej sprawdzę się, jeszcze nie wiem którym rowerkiem. Pozdrawiam
| 20:04 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Gratuluje! Czas lepszy aż o minutę.
Znowu nie pomyślałem żeby tam pojechać i sprawdzić czas podjazdu, jutro się wybiorę.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sasie