Wiosna?

Sobota, 28 lutego 2009 · dodano: 28.02.2009 | Komentarze 4

Niezdecydowany trening, w tym:

TS/A/PCLC: 41.17 km, 1:41:00 (1:50), avs 24.45

dom - Most Zwierzyniecki - Księcia Józefa - Piekary - Rączna - Dąbrowa Szlachecka - Wołowice - Czernichów - Zagacie - Kaszów - Liszki - Cholerzyn - Budzyń - Kryspinów - Most Zwierzyniecki - dom
Temp. ok. 5*C, drogi suche, podsychające i mokre; mocny wiatr!

Niezdecydowany, bo zaraz po wyjeździe (w słońcu!), tak mnie na Księcia Józefa zlało, że ramiona mokre i spodnie (bojówki) przyklejone... Myślałem, że wrócę, ale niebo dalej (!) wyglądało dobrze, no i pojechałem. Tylko na początku tak jakoś niemrawo, potem przyspieszyłem.
Fotki:
1)Rączna, 2), 3) Wołowice:

4) na drodze Liszki-Cholerzyn wyglądało na wiosnę :):

5), 6) Kryspinów, jeszcze zimowy:

(Kross cross)

| 21:13 niedziela, 1 marca 2009 | linkuj Robin, zamarznięty Kryspinów jest OK ;)
Galen, pojechałem dalej, ale dosyć, przyznam, niepewnie...
Shem, ja mam w 'katalogu' trochę dłuższych nie-zimowych i będę odświeżał ;). Ale już wkrótce zdecydowanie dużo terenu!
| 11:15 niedziela, 1 marca 2009 | linkuj Moja stała trasa treningowa :-) ale już niedługo wiosna jak widać na zdjęciach i będę szukał nowych tras. Pozdro
Galen
| 21:17 sobota, 28 lutego 2009 | linkuj Miałeś pecha z tym deszczem ale podziwiam, że pojechałeś dalej.
Pozdrawiam!
| 20:01 sobota, 28 lutego 2009 | linkuj Nigdy nie widziałem Kryspinowa w zimie, ciekawie to wygląda! Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kuibe