• Temperatura -2.0°C
  • Sprzęt Jagi mtb

Test błotników

Poniedziałek, 16 lutego 2009 · dodano: 16.02.2009 | Komentarze 6

Dzisiaj wreszcie założyłem kupione ostatnio do Jagiego błotniki. Jagi śmiga w zimie tylko w terenie, a jak śnieg zejdzie, będzie błotko. Same błotniki przykręcałem chyba ze trzy razy, bo ciągle mi coś nie pasowało i wyginałem, a nawet przycinałem co się dało - nie tylko elementy mocujące, ale nawet Jagiego ;). W końcu zamocowałem i wyglądało tak:

No i wybrałem się przetestować w terenie. Na Zakrzówku śnieg masakryczny (jak wczoraj; temp. -2*C), więc nie były potrzebne, ale przejazd ulicami wyszedł super - wjeżdżałem nawet w kałuże, a plecy suche :).
Wyjechałem około 16.30 i pierwszy raz jeździłem po Zakrzówku częściowo po ciemku. Klimat fajny, ale w tym śniegu było raczej ciężko...
A tak w ogóle żałuję, że nie wyjechałem za dnia na Krossie. Byłby trening i przyzwoity dystans. No cóż, może coś w środę uszczknę...
(Jagi mtb)

Kategoria teren

RoboD | 00:49 wtorek, 17 lutego 2009 | linkuj To dokładnie jak ja. Założyłem do sztywniaka pełne błotnik, jeżdżę nim w czasie chlapy i jestem happy :-)
| 21:42 poniedziałek, 16 lutego 2009 | linkuj Generalnie nie cierpię błotników! ;)
W Treku na pewno nie założę, a w Jagim też się obywałem, ale wiosna idzie, a z nią odwilże i błoto na maxa. A miłośnikiem mokrej dupy (za przeproszeniem) na pewno nie jestem ;)
RoboD
| 21:17 poniedziałek, 16 lutego 2009 | linkuj Eeee tam, nie ma opcji ;-) jest na BS opcja twardzieli z 'klubu bezbłotnikowców', miłośników mokrej dupy (za przeproszeniem).
vanhelsing
| 19:16 poniedziałek, 16 lutego 2009 | linkuj Błotniki potrzebne, bo przy takiej pogodzie to innej opcji nie ma; )
| 18:29 poniedziałek, 16 lutego 2009 | linkuj No nie da się ukryć. Masakra :)
| 18:26 poniedziałek, 16 lutego 2009 | linkuj Hej byłem dziś w Twoich rejonach. Masakra :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr